Oferte locuri de munca top

Reabilitarea drumurilor – o afacere pe termen lung

dirt-road-321045_640Ca să putem să ajungem la nivelul celorlalte ţări membre ale Uniunii Europene din punctul de vedere al infrastructurii rutiere şi feroviare – atât cantitativ, cât şi calitativ – mai este mult de lucru.
Având şi fonduri europene special alocate pentru investiţii destinate infrastructurii rutiere, acest sector ar avea toate şansele să se dezvolte mult în următorii ani.
Lungimea drumurilor pietruite şi de pământ din România depăşeşte lungimea celor modernizate.
În ţara noastră există 33.034 km de drumuri pietruite şi de pământ reprezentând 38,7% din lungimea totală a drumurilor şi doar 30.240 km drumuri modernizate, 35,4% din totalul lungimii drumurilor.
Diferenţa de 25,9%, cu lungimea de 22.088 km reprezintă drumuri cu îmbrăcăminţi uşoare rutiere, potrivit datelor publicate de Institutul Naţional de Statistică.
La finele anului trecut în ţara noastră existau 683 km de autostrăzi, mai multe cu 6,1% decât în 2013. Drumurile cu trei benzi de circulaţie aveau o lungime de 276 km, iar cele cu patru benzi 1.673 km, existau doar 22 km de drumuri cu şase benzi de circulaţie.
În ceea ce priveşte starea tehnică a drumurilor publice, au durata de serviciul depăşită 44,4% din lungimea drumurilor modernizate şi 52% din lungimea drumurilor cu îmbrăcăminţi uşoare rutiere.
La sfârşitul anului 2014,lungimea liniilor de cale ferată în exploatare electrificate era de 4.029 km reprezentând 37,4% din reţeaua de cale ferată în exploatare.
La finele anului trecut lungimea drumurilor publice totaliza 85.360 km.


Etichete:
Sus