Oferte locuri de munca top

Autostrada Comarnic – Braşov, din nou în licitaţie

HPIM0136.JPGLucrările de proiectare şi execuţie a două noi sectoare de autostradă cu o valoare de până la 380 milioane lei fără TVA au fost scoase la licitaţie de către CNADNR.

Criteriul de atribuire care va fi aplicat pentru selectarea companiei câştigătoare va fi “preţul cel mai scăzut”.

În vederea atribuirii acestui contract, CNADNR SA organizează o licitație împărțită pe două loturi, respectiv:

Lot 1: Sector Comarnic – Predeal, km 111+300 – km 115+300, lungime 4.00 km, valoarea estimată a contractului fiind de 166.855.909 lei fără TVA;

Lot 2: Sector Predeal – Cristian, km 162+300 – km 168+600 și Drum de Legătură, lungime 6,3 km, valoarea estimată a contractului fiind de 149.837.204 lei fără TVA.

Perioada de implementare a contractelor va fi de şase ani.

Segmentul de autostradă Predeal-Cristian va avea lungimea de 6,3 km, se vor construi două benzi pe sens, iar lăţimea platformei va fi de 26 m. Segmentul include realizarea a trei legături cu alte drumuri: la începutul secţiunii de autostradă cu DN73, la sfârşitul secţiunii secţiunii de autostradă şi începutul drumului de legătură – intersecţia cu DJ 112 B, la intersecţia drumului de legătură cu DN 73 B şi la sfârşitul drumului de legătură – intersecţie cu DN 73.

Sectorul de autostradă Comarnic-Predeal va avea o lungime de 4 km, va avea două benzi pe sens, iar lăţimea platformei va fi de 26 m. Se vor realiza conexiuni cu drumul naţional DN 1 la începutul şi sfârşitul secţiunii de autostradă.

Comarnic – Predeal este unul dintre sectoarele de drum cele mai aglomerate pe ruta Bucureşti – Braşov, în lipsa autostrăzii, estimările arată că la nivelul anului 2020 un vehicul ar parcurge respectivul sector de drum în aproximativ 120 de minute, în timp ce tronsonul de autostradă s-ar parcurge în aproximativ 12 minute, deci o reducere de până la 10 ori a timpului de călătorie.

 

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2015, ora 11:00.

 

Sus