Oferte locuri de munca top

60 de santiere deschise pe calea ferata

În prezent sunt operaționale 60 de șantiere feroviare pentru lucrări de ridicare a restricțiilor de viteză pe calea ferată. Acestea fac parte din programul de îmbunătăţire a condiţiilor de circulație pe calea ferată, derulat de CFR pe întreaga rețea feroviară.

Activitatea de întreținere și reparații curente la infrastructura feroviară este finanțată din fonduri bugetare, cu o alocație financiară aferentă anului 2019 în valoare de 196 de milioane de lei și din surse proprii ale companiei, cu o alocație aferentă anului curent în valoare de 162,6 milioane de lei.

Lucrările de întreținere și reparații la infrastructura feroviară aflate în derulare pe rețeaua feroviară publică sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate.

Cele 60 de șantiere feroviare sunt operaționale pe raza a 7 regionale de cale ferată, astfel:

În jumătatea de sud a țării, pe raza Regionalelor CF Galați, Bucureşti, Craiova și Timișoara sunt operaționale 36 de șantiere:

SRCF Craiova

– între stațiile Meri – Lainici, km 99+350 – 101+650

– înlocuire bretea combinată stația Craiova

– înlocuire aparate de cale stația Coțofeni, km 269+170 – 269+370

-între stațiile Drăgănești – Fărcașele, km 138+000 – 145+500/km 140+420 – 140+470

– între stațiile Fărcașele – Caracal, km 140+500 – 155+000

– între stația Valea Alba și Post Macazuri Simian, km 351+405 – 352+401

– liniile 2 și 3 din stația Filiași, km 284+850 – 284+950

– linia 2 din stația Plopșoru (fir I), km 28+650 – 29+900

– linia 3 din stația Plopșoru (fir II), km 28+400 – 29+900

– linia 1 din stația Dăești (fir II), km 302+750 – 303+950

SRCF Galați:

– între stațiile Cotești – Gugești, km 189+000 – 189+150

– între stațiile Mărășești – Pădureni, km 219+300 – 223+750

– între stațiile Pufești – Adjud, km 240+600 – 241+000

– între stațiile Boboc – Zoița, km 140+300 – 149+500

– între stațiile Focșani – Putna Seacă, km 202+650 – 203+750

– linia 3 din stația Cricov, km 75+400-76+950

– liniile 2 și 3 din stația Buzău, km 125+100-129+100

– linia 2 din stația Cricovi, km 75+400-76+95

SRCF București

– între stațiile Grădinari – Vadu Lat (fir I), km 32+200 – 35+000

– între stațiile Zăvestreni  – Videle (fir I), km 47+400 – 48+500

– între stațiile Cricov – Valea Călugărească – Ploiești Est (fir II), km 67+450 – 73+000

– zona cap X+Y din stația Ploiești Sud

SRCF Timișoara

– între stațiile Merisor-Crivadia și linia 2 din stația Crivadia (fir II), km 56+050 – 59+000

– între stațiile Timisoara Nord-Timisoara Sud, km 3+350 – 4+700

– între stațiile Timișeni – Jebel, km 19+850-21+000/21+000 – 22+150

– între stațiile Timișoara Nord – Ronat Triaj, km 2+750 – 2+850

– între stațiile Sânandrei -Băi Calacea, km 17+200 – 17+400/19+200 – 19+500

– între stațiile Utvinișul Nou – Sîntana, km 12+500 – 12+600 (fir I și fir II)

– între stațiile Chișineu Criș – Zerind, km 50+100 – 50+500

– linia 2 din stația Slatina Timiș, km 454+300 – 454+700

– linia 1 din stația Jena, km 498+300 – 505+900

– linia 1 din stația Tapia, km 508+400 – 509+500

– linia 2 din stația Lugoj, km 516+600 – 551+151

– linia 3 din stația Voiteni, km 33+650 – 33+700

– linia 3 din stația Caransebeș, km 3+600 – 3+700

– linia 3 din stația Giarmata, km 9+950 – 10+000

În centrul țării, pe raza Regionalei CF Brașov, sunt operaționale 8 șantiere feroviare:

– între stațiile Valea Mărului – Podu Olt, km 368+850 – 368+950

– între stațiile Beia – Mureni, km 267+000 – 267+500

– între stațiile Aiud – Unirea, km 418+850 – 420+500

– între stațiile Sânsimion – Sâncrăieni, km 86+200 – 86+250

– între stațiile Siculeni – Mădăraș Ciuc, km 105+125 – 105+175

– între stațiile Aluniș Mureș – Reghin, km 241+370 – 250+241

– între stațiile Sânpaul – Iernut, km 307+950 – 310+400

– liniile 2 și 3 din stația Teiuș, km 399+623 – 400+300/400+150 – 400+300

În partea de nord a țării, pe raza Regionalelor CF Cluj șiIași sunt operaționale 16 șantiere feroviare

SRCF Cluj:

– între stațiile Rastoci – Lețca, km 92+962 – 99+632 (fir I)

– între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos,km 29+515 – 39+469 (fir I)

– între stațiile Monor Gledin – Râpa de Jos,km 29+925 – 30+925 (fir I)

– între stațiile Satulung pe Someş-Baia Mare, km 172+530 – 172+680 (fir I)

– între stațiile Coldău-Beclean, km 20+810 – 20+942 (fir I+II)

– între stațiile Măgheruș Sieu – Sărățel, km 46+790 – 47+730 (fir I)

– între stațiile Someș Odorhei-Benesat, km 137+600 – 137+900 (fir I)

– între stațiile Lețca-Cuciulat, km 100+300 – 100+600 (fir I)

– între stațiile Baia Mare-Satulung pe Somes, km 166+800 – 166+900 (fir I)

– între stațiile Răstoci-Lețca, km 93+750 – 94+050 (fir I)

– între stațiile Bonțida-Iclod, km 16+254 – 22+710 (fir II)

– între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 452+250 – 452+350 (fir II)

– între stațiile Câmpia Turzii -Valea Florilor, km 457+400 – 464+700 (fir I)

– între stațiile Tileagd – Osorhei, km 637+700 – 638+900 (fir I)

SRCF Iași

– între stațiile Adjud-Sascut, km 256+000 – 257+100 (fir I)

– între stațiile Sarca-Tg. Frumos, km 31+250 – 41+250 (fir I)

Programul de întreținere și reparații curente nu afectează continuitatea graficului de circulație al trenurilor de călători și de marfă, lucrările desfășurate pe cele 60 de șantiere feroviare fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară.

 

 

 

Citiți și:

A fost autorizat un proiect de vile ce va demara in primavara

Contestatii retrase in cadrul unor proiecte majore

Mai multe parcari supraetajate vor fi construite in Bucuresti

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 6/ sept 2019

Sus