Primul pas pentru modernizarea căii ferate București Nord – Aeroportul Henri Coandă este revizuirea studiului de fezabilitate.
Contractul presupune revizuirea studiului în conformitate cu cadrul legislativ și de reglementare în vigoare, pentru a prezenta cea mai bună alternativă privind realizarea legăturii dintre staţia c.f. București Nord și AIHCB, pentru respectarea conformităţii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene și Coridoarele TEN-T și asigurarea specificaţiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.
Procedura implică și o clauză suspensivă în sensul că semnarea contractului de prestări servicii se va face numai după asigurarea sursei de finanţare.
Valoarea totală a contractului este de peste un milion de lei plus TVA, potrivit informaţiilor publicate în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice. Durata contractului de proiectare a fost estimată la 9 luni de la atribuirea lui.
Agenţii economici interesaţi pot depune ofertele de participare până cel târziu pe 5 decembrie ora 16 acestea urmând a fi evaluate în funcţie de preţul ofertei cu o pondere de 40% și de factori evaluare experţi cu o pondere de 60%. Contractul se derulează prin CFR SA.