Oferte locuri de munca top

Drumul Expres ce face conexiunea Satu Mare – Oar, ofertat de mari constructori

Cinci oferte au fost depuse pentru atribuirea contractului ce prevede construirea drumului expres care va asigura conexiunea dintre Satu Mare și Oar (frontiera română – ungară).

Contractul pentru Someș Expres are o valoare estimată de 738,22 milioane lei (fără TVA).

Pentru acest contract au depus oferte:

– Constructii Erbasu SA (Romania)

– Asocierea Automagistral Pivden SRL (lider) – X-Way Infrastructure SRL (Ucraina – Romania)

– Asocierea Duna Group Európa (lider) – Duna Constructii RO SRL – Duna NRG (Ungaria – Romania)

– Onur Taahhut Taşimacilik Inşaat Ticaret Ve Sanayi AŞ (Turcia)

– Asocierea Precon Transilvania SRL (lider) – Selina SRL – Ilgaz Insaat Ticaret AS – IBB HIB Romania SRL – Ilgaz Construction SRL – Bog’art SRL (Romania – Turcia).

Proiectul vizează realizarea unui sector de Drum Expres între Municipiul Satu Mare (Varianta de Ocolire Satu Mare) și localitatea Oar, unde se va conecta cu Drumul Expres M49 din Ungaria, în scopul asigurării unui parcurs mai rapid pentru traficul pe distanțe lungi de pasageri și mărfuri, prin viteză ridicată de deplasare.

Drumul Expres va străbate zonele administrative Satu Mare și Vetiș, iar pentru construcția lui sunt prevăzute următoarele caracteristici principale:

– 10,831 km de drum expres;

– 4,031 km drum de legătură între Drumul Expres Satu Mare – Oar și DN19;

– două benzi pe sens, cu o lățime de 21,50 m;

– două noduri rutiere:

* VO Satu Mare;

* cu drumul de legătură DN19;

– lucrări de artă:

* Pasaj Nod Rutier la VO Satu Mare, km 0+408;

* Pasaj pe drumul expres peste DC60, km 3+068;

* Pasaj pe drum expres peste drum local, km 6+051;

* Alte pasaje inferioare;

– spații de servicii tip S3, stânga/dreapta;

– două parcări;

– un CIC (Centru pentru Întreținere și Control);

– lucrări de consolidare;

– Lucrări de consolidare;

– Lucrări hidrotehnice;

– Restabiliri legături rutiere;

– Lucrări de protecția mediului;

– Siguranța circulației (inclusiv sistem de monitorizare trafic – ITS).

Construirea Someș Expres, care are alocată maximum 24 de luni, este finanțată prin Programul Transport 2021-2027.

Acest proiect face parte din Somes Expres, sector Nord Livada – Petea și se regăsește în Programul Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2021 – 2030, elaborat și aprobat de guvernul liberal în perioada 2020-2021.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 6/septembrie 2024

Revista Arena Constructiilor septembrie 2024

Sus