Solplanet x AeroFix

”Call-center” pentru schimbarea furnizorului de energie electrica si gaze

Informații privind schimbarea furnizorului de energie electrică și gaze vor fi furnizate începând de astăzi clienților casnici printr-o aplicație cu servicii de call-center.

Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) a înfiinţat un „Call-center” dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale.

Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială.

Numărul de telefon este 0374.554.265 şi poate fi apelat de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.

La finalul lunii octombrie 2020, dintr-un număr de peste 8.700.000 de consumatori casnici, un procent de peste 32.8% (2.915.243 clienți) au ales să încheie contracte de furnizare la prețuri concurențiale.

Din cei peste 8.700.000 de clienți casnici, conform raportărilor aferente semestrului I al anului 2020, peste 50% din total sunt clienți cu un consum mediu de 55 kWh/lună, care pot fi încadraţi în categoria consumatorilor vulnerabili.

Pentru a facilita clienților accesul la informații privind ofertele diverșilor furnizori, ANRE pune la dispoziția acestora, pe pagina proprie de internet, aplicația informatică Comparatorul ofertelor-tip de energie electrică”, în care se regăsesc ofertele de pe piața concurențială ale furnizorilor de energie electrică.

Noile cerințe europene prevăd ca până în anul 2026 procesul tehnic de schimbare a furnizorului să se finalizeze în 24 h.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2020

Sus