Ati ajuns in situatia in care trebuie sa mutati o cantitate mare de mobilier sau pur si simplu doar cateva obiecte mari? Firma de mutari Relokat este la indemana dvs. pentru a va ajuta sa inchiriati cel mai bun serviciu de transport mobila Bucuresti pentru nevoile si bugetul dumneavoastra. Bunurile dvs. pot fi scumpe, fragile, poate chiar o mostenire de familie, insa noi suntem capabili sa va ajutam cu servicii profesionale de transport si mutari mobila Bucuresti. Obiectele vor fi transportate in rapid si in siguranta oriunde doriti.
De asemenea, va putem oferi idei si sfaturi despre cum trebuie sa va pregatiti in mod corect mobilierul pentru marea mutare. Relokat este locul ideal pentru a gasi un serviciu de transport mobilier care sa corespunda cerintelor dvs., iar tot procesul este simplu si particularizat.
Stim cu totii ca relocarea intr-o alta locuinta sau birou nou este un eveniment important si care poate pune probleme, astfel incat exista motive intemeiate pentru care sa clarificam pasii necesari si sa acordam o atentie totala acestui proces. Mutarea este o sarcina stresanta si chiar si cu o planificare atenta, pot aparea anumite situatii neprevazute.
Cu cat exista mai multa preocupare si profesionalism din partea firmei de mutari, cu atat mai usoara va fi planificarea si eventualele probleme rezolvate in timp util.
Exista o multime de optiuni pentru a va asigura ca totul functioneaza fara probleme si fara pierderi pe parcurs. Firma de mutari Relokat ofera servicii de transport mobila, aceasta este doar o parte din descrierea optiunilor existente. Cu ajutorul unei companii de mutari mobila si de depozitare a bunurilor, orice client va avea siguranta integritatii lucrurilor sale.
Aceasta inseamna ca specialistii de la Relokat se ocupa de mobilierul casei sau biroului, dar si de mutarea cutiilor cu obiecte fragile din incapere. Unele persoane care au bunuri masive pot sa apeleze la aceste servicii pentru ca trasportatorii sa vina intr-o casa pentru a transfera lucruri individuale cum ar fi mutarea unei piese mari de mobilier de la o locatie la alta, deoarece pe cont propriu aceasta sarcina ar fi practic imposibila.
Cand profesionistii lucreaza pentru dvs., cea mai mare parte din munca lor graviteaza in jurul inventarierii, ambalarii, incarcarii si mutarii tuturor bunurilor in noua resedinta si descarcarea lor de acolo.
Exista o multime de obiecte grele care este nevoie sa fie ridicate si deplasate intre etaje, iar pe parcursul acestor sarcini, accentul se pune pe timpul stabilit pentru a muta articolele de uz casnic ori de birou, pentru ca acestea sa fie livrate la timp la noua adresa.
De aceea, intotdeauna se recomanda apelarea la o firma de servicii profesionale de transport mobila Bucuresti precum Relokat, deoarece cei mai multi clienti nu au fizicul potrivit si rezistenta necesara pentru ca sa se ocupe de aceasta operatine de anvergura. Dupa ce au fost impachetate bunurile, expertul va trece prin casa dvs. si va inventaria fiecare cutie care este ambalata.
Orice lucruri care ar putea fi zgariate sau razuite in timpul mutarii vor fi invelite cu folii groase in jurul lor. Toate articolele sunt fixate si legate in siguranta in masina, acest lucru fiind gandit in asa fel incat valoarea lor sa nu fie afectata pe parcursul mutarii. Odata ce ati ajuns la noua locuinta, mobilierul va fi descarcat din masina si totul va fi rearanjat in noua dvs. resedinta.
Odata ce totul este descarcat, firma si clientul verifica inventarul lor si bunurile in timp ce sunt scoase din camion pentru a va asigura ca totul a sosit si este in stare buna. Ambalarea articolelor pe care intentionati sa le luati ofera o oportunitate excelenta pentru a va sorta si organiza bunurile, de a vinde unele dintre ele, iar pe altele chiar sa le donati.
Daca nu ati folosit un articol in ultimele luni, probabil ca nu aveti atat de mare nevoie de el. Alocati un anumit timp sa sortati bunurile si sa decideti ce sa faceti cu ele si, odata ce ati finaliza aceasta sarcina, veti avea o idee mai corecta in legatura ceea ce trebuie sa fie impachetat si mutat. Este important sa fiti realist cu privire la ceea ce veti lua cu dvs., pentru acest lucru va determina fie capacitatea vehiculului de care aveti nevoie sau ceea ce vor incarca profesionistii la care apelati.
Daca planificati sa va impachetati lucrurile si sa le organizati pe categorii, atunci este mai bine sa gasiti cutii special create pentru transportul obiectelor. Motivul pentru alegerea acestor spatii de depozitare este ca multe bunuri dintr-o locuinta sunt, in general, grele, astfel incat aceste cutii pot sa gazduiasca cu usurinta obiectele de uz casnic.
Computerele, electronica si televizoarele trebuie sa fie ambalate in siguranta pentru a va asigura ca nu se produc daune. Cele mai multe servicii de impachetare folosesc cutii si folii cu bule special realizate pentru dimensiunile si specificatiile celor mai multe modele de electronice. O alta optiune priveste sunt cutiile pentru garderobe.
Spatiile pentru acestea sunt destul de mari, cu o bara metalica in partea de sus pentru a intinde hainele. Daca aveti o cantitate mare de imbracaminte, va recomandam sa utilizati o tija de extensie care sa stea in camion sau chiar un dispozitiv de suspensie, care este facut pentru bancheta din spate a unei masini obisnuite.
Daca toate acestea par coplesitoare, nu disperati, furnizorii de servicii complete vor oferide asemeneaservicii de ambalare.
Avantajul unei astfel de optiuni este ca veti putea avea la dispozitie cele mai bune cutii si materiale de ambalare, dar si forta de munca necesara. Firma de mutari Relokat ofera un set complet de servicii care va va oferi totul, de la ambalare pana la incarcarea articolelor si livrarea lor catre noua dvs. locuinta ori birou. Toate operatiunile sunt asigurate si acoperite din punct de vedere legal.
Exista o multime de idei, informatii si optiuni. Indiferent de calea pe care ati decis sa o luati pentru o relocare de succes, nu amanati pregatirea acestui lucru si astfel veti fi sigur ca veti avea parte de cea mai buna oferta inainte de a lua o decizie in acest sens. Tineti minte ca nicaieri nu e ca acasa.
Unii oameni se feresc sa apeleze la servicii profesionale de mutare si transport mobila Bucuresti. Insa realitatea este ca exista numeroase motive pentru a lua in considerare aceste optiuni profesioniste, in special ridicarea si transportul bunurilor grele cu vehicule speciale. Deci, ce poate primi un client atunci cand utilizeaza serviciile profesionale ale firmei Relokat?
In cadrul mutarilor exista unele aspecte care sunt general valabile, ceea ce inseamna ca puteti fi sigur ca multe dintre aceste probleme sunt rezolvate de expertii firmei:
Spatii curate si confortabile – acesta este un element foarte serios al oricarei deplasari, deoarece locurile de depozitare a bunurilor vor varia in functie de tipul si dimensiunea incarcaturii. Clientii care au chiar si cele mai mici obiecte de mutat pot astepta conditii care sa corespunda nevoilor lor. Pentru incarcaturile mai grele si mai elaborate, clientii vor gasi la Relokat chiar si spatii de depozitare in hale speciale, cu supraveghere permanenta si multe altele. Optiunile noastre tind sa urmeze industria de profil, deci putem oferi servicii de prima clasa.
O echipa de profesionisti – acestia sunt cel mai important factor disponibil in compania Relokat. In cele mai multe cazuri, clientii vor prefera profesionistii care isi cunosc cu adevarat indatoririle si isi vor incredinta propriile bunuri in mana lor. Acest lucru poate face un transport in cadrul orasului sau chiar in afara acestuia mult mai sigur, rapid si placut.
De la serviciile de ambalare si mutare profesioniste pana la cele de trasnport si depozitare a marfurilor, compania Relokat este la fel de performanta pe cat sunt angajatii sai. Clientii care solicita optiuni special selectate, cum ar fi transportul si stocarea bunurilor de mare valoare sau fragile, vor gasi, de asemenea, o varietate de servicii care sa acopere necesitatile lor.
Alegerea orarului si rutei de transport – Desi nu toate serviciile profesionale de transport pot garanta acest lucru, firma Relokat ofera servicii personalizate in functie de rutina si locatiile clientilor. Aceasta da oricarei persoane flexibilitatea de a-si selecta rutele si opririle planificate, de aceea serviciile profesionale de transport se pot dovedi ideale pentru o relocare de mari dimensiuni si pe distante mari.
Bani economisiti – In aproape fiecare caz, un serviciu profesional este mai rentabil decat mutarea pe cont propriu. Chiar si atunci cand exista perioade de varf cum sunt cele de vara, economiile cu costurile in timpul mutarii si al transportului sunt unele semnificative.
Aceste servicii profesionale de transport mobila Bucuresti pot oferi mult mai mult decat deplasarea bunurilor dintr-un loc in altul. Cel mai bun sfat pentru orice client este sa ia in calcul orice detaliu, insa cu ajutorul Relokat exista solutii pentru tot felul de probleme care pot aparea pe parcurs.
Daca doriti sa stocati excesul de mobilier, spatiile de depozitare oferite de compania Relokat reprezinta cel mai potrivit loc pentru dumneavoastra. Intr-o instalatie de depozitare de acest fel, aveti nu numai optiunea de a va depozita mobilierul, dar aveti, de asemenea, posibilitatea de a va alege si personaliza spatiul respectiv.
Toate aceste unitati de stocare sunt echipate cu cea mai recenta tehnologie de supraveghere si sunt complet sigure. In plus, bunurile beneficiaza de unitatile de climatizare cu aparate speciale care elimina daunele aduse obiectelor dvs. de daunatori si de conditiile meteorologice. Unitatile de depozitare ofera o solutie sigura si rapida pentru a stoca piesele de mobilier suplimentar pana cand le veti folosi la resedinta.
Principalul lucru care trebuie pastrat in minte inainte de a va decide sa alegeti depozitarea mobilierului este ambalarea corespunzatoare a tuturor produselor, astfel incat acestea sa pastreze aceeasi forma, finisare si frumusete atunci cand le aduceti acasa. In timpul ambalarii mobilierului, asigurati-va ca sunt cantitati suficiente de foi de plastic groase asezate in zona de asezare a bunurilor si, de asemenea, trebuie sa va acoperiti mobilierul.
Mentinerea bunurilor uscate va preveni deteriorarea lor din cauza umiditatii. Toate boxele sunt asezate intr-un sistem care protejeaza bunurile de intemperii, iar acoperirea mobilierul se face cu folii mari si speciale care va impiedica acumularea prafului. Pentru a optimiza utilizarea spatiului disponibil pentru dvs., puteti sa dezasamblati toate piesele de mobilier care pot fi demontate si pastrati-le separat, iar apoi asamblati-le dupa ce le-ati mutat intr-o locatie permanenta.
Pentru a proteja marginile si colturile mobilierului dvs., se utilizeaza folie cu bule, insa oglinzile si alte obiecte de arta se pastreaza in pozitie verticala si trebuie marcate ca fiind fragile. Inainte de a incepe ambalarea, asigurati-va ca bunurile sunt complet uscate inainte ca acestea sa fie depozitate, deoarece umiditatea poate duce la cresterea mucegaiului si la deteriorarea lor.
Depozitarea in incinta oferita de firma de mutari Relokat pentru bunurile dvs. este o modalitate buna de a va tine in siguranta toate lucrurile de care nu aveti nevoie sau pentru care nu aveti spatiu in prezent. Pentru lista completa de servicii profesionale mutari mobila Bucurestiaccesati relokat.ro
Citiți revista ARENA Construcțiilor nr.8/ nov-dec 2018