Oferte locuri de munca top

Traseul autostrazii Ploiesti – Brasov: puteti sa va spuneti parerea

Traseul autostrăzii Ploiești – Brașov va fi stabilit după finalizarea consultării publice lansată astăzi de CNAIR.

Până la finalul zilei de 1 februarie puteți să vă transmiteți părerea privind propunerile de traseu.

Toți cei interesați sunt invitati să completeze un formular AICI și să consulte documentația aferentă acestui proiect ce se regăsește la link-ul https://cloud.andnet.ro/index.php/s/XBkH9dJBQ8qtbCd, pe site-ul dedicat autostrăzii Ploiești-Brașov

Acest tronson face parte din Autostrada București – Brașov – Borș, de aproximativ 113 km, care încorporează vechiul traseu al Autostrăzii București – Brașov, avizat în anul 2006, precum și modificări locale de traseu, apărute ca urmare a constrângerilor identificate în timp.

Toate cele cinci variante de traseu propuse pentru Autostrada Ploiești – Brașov presupun costuri de construcție de peste 8,5 miliarde de euro.

Alternativă 1

Traseul are o lungime de aproximativ 112,763 km, iar punctul de final se află la intersecția cu DN1, între localitățile Ghimbav și Codlea.

Acesta include și un sector cu lungimea de 6.239km, care a fost dat în exploatare în luna decembrie a anului 2020.

Traseul în plan al alternativei 1 se desprinde de autostrada A3 existența prin intermediul unui nod rutier de tip B, amplasat în NE Rafinăriei Petrobrazi

Alternativă 2

Traseul are o lungime de aproximativ 109,112 km, iar punctul de final se află la intersecția cu DN1, între localitățile Ghimbav și Codlea. La fel că prima varianta și această include sectorul dat în exploatare în luna decembrie a anului 2020.

Alternativă 3

Traseul are o lungime de aproximativ 113+ 872 km, iar punctul de final se află la intersecția cu DN1, între localitățile Ghimbav și Codlea. Include sectorul dat în exploatare în luna decembrie a anului 2020.

Alternativă 4

Traseul are o lungime de aproximativ 113 ,391 km, iar punctul de final se află la intersecția cu DN1, între localitățile Ghimbav și Codlea. Include sectorul de 6.239 km , care a fost dat în exploatare.

TOPUL DRUMARILOR

Alternativă 5

Traseul Autostrăzii Ploiești – Brașov se continuă din Autostrada A3 (Km.56+500), în dreptul localității Ploiești , iar la Km 1+200 este proiectat pentru viteză de 50 Km/h un nod rutier de tip „ Trompetă ”, care asigura legătură cu municipiul Ploiești .

După Nodul Rutier traseul Autostrăzii traversează printr-un tunel cu o lungime de aproximativ 2250m, precedat și urmat de câte o structura de tip Cut and Cover de câte 200m fiecare, tunelul subtraversează DN1 ( București – Brașov ), CF 300 ( București – Brașov ) și DJ 104P ( asigura legătură din DN 1 la Rafinăria Petrobrazi).

Traseul se continuă pe direcția Nord Vest, iar la Km 6+125 supratraverseaza cu un pasaj drumul național DN 1A.

În continuare traseul se intersectează cu DJ 140 (drum ce face legătură din DN 1A cu localitatea Strajnic ), la intersecție este prevăzut un pasaj pe DJ 140 peste Autostrada . La Km 9+070 Autostrada intersectează DJ 129, unde este prevăzut un pasaj pe drumul județean DJ 140 peste Autostrada.

La Km 12+550 Autostrada supratraverseaza cu un pasaj de aproximativ 1700m, CF 302 ( Ploiești – Târgoviște ), drumul Județean DJ 140 și drumul național DN 72, iar la Km 14+650 se proiectează un Nod Rutier de tip Trompetă , care va permite acesul la Autostrada, a traficului din municipiul Ploiești . ln continuare traseul are o orientare generală nord – vest și se desfășoară pe teritoriul comunei Ariceștii Rahtivani. La Km 17+180 Autostrada supratraverseaza cu un pasaj Str. Schelei, iar la Km 18+460 autostrada traversează cu un pasaj superior drumul județean DJ 101I ( Ploiești – Nedelea).

În continuare , traseul Autostrăzii se înscrie între DN 1 și calea ferată București – Brașov (CF 300), iar la Km 26+300Autostrada, traversează Răul Prahova cu un viaduct de aproximativ 850m după care se continuă în albia minoră a Răului Prahova urmând cursul acestuia printr-o serie de poduri și viaducte.

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie  2022

5 Comentarii

  1. ROTARU said:

    DORESC ALTERNATIVA CEA MAI RAPIDA DE REALIAT. M-AM SATURAT DE ATATEA PROMISIUNI SI TRAGERI DE TIMP

  2. MUREA NICOLAE said:

    Pe oriunde ar fi este nevoie si gata . Nu conteaza traseul ori modalitatea dar sa fie dracului facuta odata . O tara intreaga unde strainii fura anual mai mult decat construim noi are nevoie de aceasta autostrada ca de aer . Carpatii trebuiesc „sparti” in mai multe locuri

  3. Dumitriu Iulian said:

    oricare dintre variante, numai apucati-va o data de treaba, as vrea sa merg si eu in viata asta pe autostrazile pe care abia le planuiti, in conditiile in care am 33 de ani, poate reusim totusi. hai baieti, la treaba!

  4. PAHOMEANU MIHAI said:

    Intre Azuga si Predeal apoi spre Piriul Rece încape o autostrada foarte usor ,faceti-o drc… si nu ne mai amagiti ca ma duc la unu dintre cei doi primari si le explic cit e de simplu si benefic pentru ei personal este .pak

  5. Iuliana said:

    Nu dorim ca autostrada sa treaca prin casele si curtile oamenilor de pe strada Panduri din Busteni si nici prin curtea castelului Cantacuzino monument istoric. Sa fie facuta prin tuneluri nu prin distrugerea statiunilor. Sau sa se mearga prin viaducte pe albia raului Prahova pe locul vechii Fabrici de hartie Busteni dar nu prin curtile oamenilor.

Sus