Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher a deschis primele depozite din Romania sub brandul Brico Dépôt.
Doua din cele 15 magazine Bricostore din Bucuresti achizitionate de retailer anul trecut de la Grupul Bresson au intrat in luna ianuarie a.c. intr-un proces de rebranding. Magazinele Brico Dépôt din Pantelimon si Orhideea au fost inaugurate in 14 martie 2014.
Strategia companiei Kingfisher se bazeaza pe concentrarea activitatii pe un numar mai restrans de produse esentiale in volume mari. Astfel, gama de produse a fost micsorata de la 30.000, cate avea Bricostore, la 12.000, in noul Brico Dépôt. Potrivit reprezentantilor companiei procesul de selectie s-a facut cu atentie astfel incat produsele ramase sa raspunda tuturor nevoilor pentru constructia si imbunatatirea locuintei. Patrick Papot, directorul general delegat al Brico Dépôt Romania, a precizat: „Pentru a dezvolta o gama esentiala si pentru a pastra produsele care corespund cel mai bine nevoilor clientilor, am valorificat istoria Bricostore.” S-a desfasurat o munca sustinuta pentru selectarea articolelor esentiale fara a exclude marcile nationale prezente anterior in Bricostore. S-a renuntat complet la sectorul de plante si gradinarit, cat si la cel de covoare. In schimb Brico Dépôt aduce ca noutate gama de bucatarii. Produsele vor fi disponibile in volume mari care permit oferirea unor preturi mici.
In vederea cresterii vanzarilor noul depozit va putea totodata la dispozitia clientilor produse in cantitate limitata, care nu se gasesc in gama permanenta, la un pret mai scazut decat cel de pe piata.
Noul proprietar a redus de asemenea numarul angajatilor de la 1.400, la preluarea celor 15 magazine in iunie 2013, la 1.100, in martie 2014.