Oferte locuri de munca top

Pregatiri pentru realizarea a trei poduri

Trei poduri se află în etapele preliminare de pregătire a proiectelor. Unul dintre ele urmează să fie demolat, iar pentru celelalte două sunt plănuite intervenții de reabilitare.

În urma acordurilor ce urmează să fie aprobate, părțile vor fi obligate să modernizeze și să întrețină obiectivele.

Astfel, urmează să fie aprobate prin HG acordurile semnate în acest an între Guvernul României și Guvernul Republicii Moldova pentru trei poduri rutiere peste râul Prut.

În baza acordului va fi înființată o Comisie Mixtă, care va avea ca scop coordonarea tuturor activităților de construire și întreținere ulterioară pentru cele trei obiective.

Podul rutier peste râul Prut, între localitățile Albița (România) – Leușeni (Republica Moldova)

Podul pe DN24B km 42+092 peste Prut, între localitățile Albița (județul Vaslui) și Leușeni (Republica Moldova), a fost construit în anul 1958 și este dimensionat la clasa I de încărcare, suprastructura actuală fiind proiectată folosindu-se proiectul inițial din anii 1942-1943.

Podul existent va fi demolat și vor fi îndepărtate din albia râului toate materialele rezultate din demolări și resturile de la vechiul pod.

Pe durata executării lucrărilor la noul pod, circulația se va face pe un pod provizoriu situat pe o variantă de circulație locală, amplasată în amonte de podul existent.

Varianta provizorie de circulație se va desprinde din DN 24B la 40 m de culeea C1 proiectată (România) și va vira stânga (spre amonte), ajungând la 45 m amonte față de axul drumului existent, la 72 m de culeea C2 proiectată (Republica Moldova).

Prin traseul propus al variantei provizorii vor fi păstrate funcționalitatea și capacitatea de circulație existentă și nu va fi afectată desfășurarea activității din cele două puncte vamale (Vama Albița – România și Vama Leușeni – Republica Moldova).

Noi lucrari propuse in incinta unui santier naval

Podul rutier peste râul Prut, între localitățile Oancea (România) – Cahul (Republica Moldova)

DN 26A traversează râul Prut pe un pod care face legătura între localitățile Oancea (România) – Cahul (Republica Moldova), la km 0 + 500. Podul a fost construit în anul 1964 pe amplasamentul unui pod vechi.

În luna martie 2022 a fost realizată o expertiză tehnică, în urma căreia s-a constatat că podul se află într-o stare tehnică nesatisfăcătoare, fiind necesare lucrări de reabilitare și consolidare care să elimine deficiențele constatate, astfel încât să corespundă standardelor și normativelor în vigoare.

Pe durata executării lucrărilor, circulația se va executa pe un pod provizoriu, situat pe o variantă de circulație locală, amplasată în amonte de podul existent.

Podul rutier peste râul Prut, între localitățile Sculeni (România) – Sculeni (Republica Moldova)

DN 24 traversează râul Prut pe un pod care face legătura între localitățile Sculeni (România) și Sculeni (Republica Moldova), la km 219+257. Podul a fost construit în anul 1964, pe amplasamentul unui pod vechi.

În luna martie 2022 a fost realizată o expertiza tehnică, în urma căreia s-a constatat că podul se află într-o stare tehnică nesatisfăcătoare, fiind necesare lucrări de modernizare care să elimine deficiențele constatate.

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2023

Revista Arena Constructiilor mai 2023

Sus