Veranda, centrul comercial dezvoltat în zona Obor din Capitală, a atins o rată de ocupare de 70%. Proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, mall-ul va beneficia de o investiție totală de 60 de milioane de euro.
Imobilul, cu o suprafață închiriabilă totală de aproape 30.000 mp, va fi finalizat în trimestrul 4 al acestui an.
Andrei Pogonaru, membru al consiliului de administraţie al firmei Prodplast Imobiliare SA, care dezvoltă acest mall, a declarat: ”Rata de ocupare de 70% pe care am atins-o cu aproape un an înainte de deschidere ne confirmă potențialul Veranda, care vine să completeze oferta comercială deja existentă și să revitalizeze zona Obor. Mai mult, suntem deja în discuții avansate cu alți chiriași pentru un procent adițional de 10% din totalul suprafaței închiriabile și ne așteptăm ca în următoarele luni să avem toate spațiile ocupate.”
Chiriașii care vor ocupa cele mai extinse suprafețe sunt hipermarketului Carrefour (aprox. 10.000 mp) și magazinul H&M (peste 2.000 de mp).
Centrul comercial va fi organizat pe două etaje, însă structura modulară va permite extinderea în viitor. În prezent, a fost finalizată fundația clădirii și urmează realizarea structurii de rezistență. Proprietatea va fi deservită de peste 1.000 de locuri de parcare.