Oferte locuri de munca top

Incep primele lucrari la metroul catre Aeroportul Henri Coanda

Incep lucrări de 230 milioane de euro la mult așteptata linie de metrou ce va face legătura dintre 1 Mai și Otopeni, și anume lucrările pentru primul lot, Secțiunea de Sud, între stațiile 1 Mai și Tokyo, pentru care a fost emisă autorizația de construire.

Lucrările vor fi executate de constructorii turci Alsim Alarko Sanayi Tesisleri și Makyol Inșaat Turizm.

Durata de execuție este de 39 de luni.

Intervențiile autorizate cuprind:

* Devieri rețele utilități, racorduri și branșamente (rețele de apă, rețele de canalizare, rețele canalizare pluvială și guri de scurgere, rețele de termoficare, rețele de gaze, rețele electrice de medie și joasă tensiune, rețele de telecomunicații, rețele de iluminat public, rețele electrice 110kV)

* Dezafectări și refaceri suprafețe

* Structura de rezistență – stații și galerii (stații și interstații, accese, monitorizare)

* Structura de rezistență – tuneluri, epuizmente, consolidări teren

* Puțuri de mare adâncime

* Strămutarea monumentului „Ultimului străjer al capitalei din 1916″

* Organizare de șantier (la fiecare dintre cele 13 obiecte).

110 mil euro pentru reabilitarea a 48 km de drum national

Documentația cuprinde doar lucrările aferente structurii de bază pentru realizarea:

* stațiilor Pajura, Expoziției, Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo

* interstațiilor (Interstația 1 Mai – Pajura (Linia 2), Interstația 1 Mai – Pajura (Linia 1), Interstația Pajura – Expoziției, Interstația Expoziției – Piața Montreal, Interstația Piața Montreal – Gara Băneasa, Interstația Gara Băneasa – Aeroport Băneasa, Interstația Aeroport Băneasa – Tokyo)

* tunelurilor.

Valoarea lucrărilor autorizate este de 1.139.966.100 lei, fără TVA.

Sectiunea Sud (Lotul 1.1) are un traseu de 6,6 km.

În continuare, Secțiunea de Nord, Tokyo – Aeroport Otopeni (Lotul 1.2), va cuprinde stațiile: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu și Aeroport Otopeni.  Acest contract a fost atribuit asocierii Gülermak Ağir Sanayi Inşaat Ve Taahhüt A.S. – Somet SA.

Pentru secțiunea Băneasa-Otopeni, etapa de proiectare a început în luna octombrie a acestui an.

În total, Magistrala M6 de metrou va avea un traseu de 14,2 km de cale dublă, pe care vor circula 12 trenuri noi și va cuprinde 12 stații.

Valoarea totală a contractului de finanțare pentru Magistrala 6 este de 6.330.126.868 lei.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista Arena Construcțiilor nr. 8/noiembrie – decembrie 2023

Revista Arena Constructiilor nov-dec 2023

Sus