Oferte locuri de munca top

In ce stadiu sunt proiectele de infrastructura din sudul tarii

Proiectele importante pentru infrastructura rutieră din sudul țării, deblocate încă din anul 2020, se află în diferite stadii de realizare.

De asemenea, tot în această zonă va fi dezvoltată infrastructura de cale ferată, în acest sens fiind în derulare două proceduri de achiziţii publice.

Drum expres Craiova-Piteşti

* Tronsonul 1: km 0+000 km 17+700

– stadiul fizic este de 46.01%, iar stadiul financiar este de 38.11%;

– termenul contractual de finalizare a lucrărilor şi darea în circulație este 31 decembrie 2022;

* Tronsonul 2, lot 1: km 17+700 km 36+200

– stadiul fizic este de 96.13%, iar stadiul financiar este de 79.95%;

– în data de 21 aprilie 2022 a fost efectuată Recepţia la terminarea lucrărilor şi deschiderea circulației, cu aproximativ o lună mai devreme decât termenul contractual (30.05.2022);

* Tronsonul 2, lot 2: km 36+200 km 57+550

– stadiul fizic este de 95.85%, iar stadiul financiar este de 78.05%;

– termenul contractual de finalizare a lucrărilor este 4 iunie 2022;

* Tronsonul 3: km 57+550 km 89+300

– stadiul fizic este de 22%, iar stadiul financiar este de 16.50%;

– termenul contractual de finalizare a lucrărilor este 18 ianuarie 2024;

* Tronsonul 4: km 89+300 km 121+115

Ordinul de începere al contractului a fost emis în data de 15 noiembrie 2021. La această dată contractul se află în perioada de proiectare, urmând să fie finalizată Documentația privind obţinerea autorizaţiei de construire

Termenul contractual de finalizare a lucrărilor este 15 noiembrie 2024.

In august ar urma sa fie lansata licitatia pentru un important proiect rutier

SF pentru DX Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj

În data de 23 martie 2022, procedura de achiziţie publică a contractului de elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Craiova – Drobeta Turnu Severin – Lugoj” a fost anulată.

Drept urmare, autoritatea contractantă, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a întreprins demersurile necesare în vederea demarării procedurilor de achiziție publică privind obiectivul Elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Caransebeş – Lugoj”.

Întregul traseu a fost împărțit în 4 obiective după cum urmează:

– Elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Filiași – Drobeta Turnu Severin”;

– Elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Drobeta Turnu Severin – Domaşnea”;

– Elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Domaşnea – Caransebeș”;

– Elaborare Studiu Fezabilitate pentru ,,Drum de mare viteză Caransebes – Lugoj”.

În prezent, documentațiile de atribuire pentru licitarea contractelor de servicii de proiectare privind elaborarea studiilor de fezabilitate aferente celor 4 drumuri de mare viteză sunt postate în SICAP, cu termen de deschidere a ofertelor depuse de operatorii economici în data de 15 iunie 2022.

Peste 1 mil mc de agregate vor fi extrase dintr-un nou perimetru

CF Arad – Timisoara – Caransebeş

Pentru secţiunea Arad – Timisoara – Caransebeş, menționăm că CFR SA are în derulare două proceduri de achiziţii, pentru lucrări de proiectare şi execuție, în valoare estimată totală de circa 7,1 miliarde euro, fără TVA.

După finalizarea evaluării ofertelor depuse în cadrul celor două proceduri de achiziţie publică şi parcurgerea perioadelor aferente desemnării ofertei câştigătoare, care implică zilele aferente eventualelor contestații, beneficiarul şi agenții economici desemnați câștigători vor semna contractele.

În ceea ce priveşte secțiunea Caransebeş – Craiova, este în derulare contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate, care are termen estimat de finalizare luna mai 2022.

La finalul anului trecut au fost semnate două contracte de servicii pentru elaborarea studiilor de fezabilitate şi a proiectelor tehnice pentru subsecţiunile Craiova – Roşiori Nord şi Roşiori Nord – București Nord.

Durata de implementare a acestor contracte este de 23 de luni de la data emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor.

Sus