Oferte locuri de munca top

DN 52 Alexandria – Turnu Magurele: certificat negativ emis antreprenorului pentru intarzieri

Cu toate că lucrările de modernizare a DN52 Alexandria – Turnu Măgurele ar fi trebuit finalizate din februarie anul acesta, termenul a fost amânat până la finele lunii noiembrie.

Stadiul fizic al lucrărilor abia dacă a trecut de 70% .

Contractul a fost semnat în luna august 2019, perioada de proiectare începând în vara anului 2020, iar cea de execuție în septembrie 2022.

Contractul pentru proiectare, asistență tehnică și execuție „Modernizare DN52 Alexandria – Turnu Măgurele km 1+350 – km 44+600; km 49+194 -km 52+649a fost atribuit asocierii Alexcord Trading SRL (lider)– Impresa di Construzioni Ing. E. Manrovani spa – Pegasus Engineering SRL.

Din cauza întârzierilor, CNAIR a emis un certificat negativ antreprenorului.

Conform reprezentanților CNAIR, antreprenorul nu a respectat termenul pentru finalizarea unui punct de referință, indicatori ce trebuiau îndepliniți până la data de 15 februarie 2024, înregistrând astfel întârzieri în perioada de execuție.

Acest contract prevede modernizarea a 46 km, realizarea unei intersecții tip girație și a două parcări de scurtă durată.

Contractul prevedea 5 luni pentru perioada de proiectare (pe lângă Proiectul Tehnic de Execuție, elaborarea și finalizarea documentației pentru obținerea hotărârii de Guvern pentru expropriere, precum și Proiectul pentru Autorizația de Construire), 18 luni perioada de execuție și 60 de luni perioada de garanție.

Contractul are valoarea de 126.323.299 lei, fără TVA, conform anunțului de atribuire din 2019.

Valoarea totală a proiectului este de 173.788.707 lei cu finanțare prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională, 15% contribuția proprie, diferența reprezentând valoare neeligibilă inclusiv TVA.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 4/iunie 2024

22 Comentarii

  1. Anonim said:

    Am văzut multe lucrări de construcții drumuri, dar ceea ce se întâmplă pe DN 52 nu s-a văzut (materiale necorespunzătoare,BSC neprotejat,terasament nu este compactat s.a).
    Se vede că lucrarea nu este verificată cum ar trebui.

  2. Boja said:

    Nu se respectă nimic conform p e ,au facut practica la Dragnea și la Neda ,,,,halal Constructor!! A terminat cfdp vreunui???? Rusine

  3. Lucuan said:

    Dezastru!!! Nu am vazut nicaieri lucrare mai prost executata ca asta. Ar trebui sa se sesizeze cei raspunzatori. Deja s-a surpat, deja s-a plombat ca sa nu mai zic ca asfaltul este numai valuri.

  4. Sandu said:

    Rusine e puțin spus. DNA, ce face? Ministrul transporturilor? Prefectul? Președintele consiliului județean? S a lucrat 3 ani, pe tronsonul c Crângu Tr Măgurele. Cele mai multe voturi ale PSD,sunt din Sud și nu se face nimic pentru această zonă . Rușine, RUȘINE!!!!

  5. Sandu said:

    Rusine, Rușine. DNA, Ministrul transporturilor, Prefectul, Președintele consiliului județean? Dezastru. S a lucrat 3 ani la Crângu Tr Măgurele, chiar nu vede nimeni? Majoritatea voturilor ale PSD vin din Sud și nu se face nimic pentru această zonă. Rușine, Rușine.

  6. Anonim said:

    Au stricat un drum care era rezonabil ,și acum de un an jumătate bătaie de joc ,ne stricam mașinile, nu mai spun ca se circula foarte greu din cauza stopurilor sia drumului prost făcut pe unde este făcut!Județul Teleorman nu are dreptul la un drum de calitate ?Rușine firmei și celor care i au atribuit lucrarea !

  7. Vasi said:

    Bătaie de joc fac asta pt că probabil au luat toți cate o felie de tort ,și acum se fac ,că plouă! Rusine

  8. Anonim said:

    CONSTRUCTORI ? Despre ce vorbim ……..
    Dacă executanți erau cârpaci, calitatea era calitate !
    Rușine ! Rușine ! Rușine !!!

  9. Mihai said:

    O mare rușine ce se întâmplă pe DN52. Nu ar trebui să i se mai atribuie lucrări acestei firme. Ar trebui și penalizată. Nici în AFRICA nu se întâmplă așa ceva.

  10. Octav. said:

    Dezastru este putin spus!!! Nu cred ca exista calificativ pentru neprofesionalismul executiei lucrari ,pentru bataia de joc fata de traficanti.Daca ar fi cuantificate pagubele produse mijloacelor de transport si psihicului celor care au traficat traseul cred ca ar depasi cu mult suma alocata acestei lucrari.O adunatira de hoti , misei,si derbedei tolerati si sustinuti de cei ce ar trebui sa-i traga la raspundere.

  11. Anonim said:

    Rușine sa le fie celor răspunzători de aceasta lucrare,dacă ar circula zilnic ca și noi pe acest drum cum ar proceda, își lasă serviciul?Hoți.

  12. Lungu . said:

    Și din punct de vedere calitativ trebuie controlat înainte de a fi finalizat.
    Din punctul meu de vedere la calitate pana acum nota 4
    Acum cred ca încă nu e târziu sa fie reluate
    unele tronsoane de la zero.

  13. Stefan said:

    Nu este posibil asa ceva! Chiar nu verifica nimeni cum se lucrează? Autoritățile abilitate pentru control ar trebui să-și facă treaba! Și dacă veneau oameni cu ziua din satele învecinate cu lopețile și îl făceau mai bine! O bătaie de joc! Ce 70 % stadiul lucrărilor, dacă sunt la 40% cu indulgenta!

  14. Legende said:

    Bătaie de joc – mașini avariate- timp pierdut – să-și facă treaba cu simțul răspunderii. Să sperăm că se termină cu bine .

  15. Legenda said:

    Bătaie de joc ! Mașini avariate – nervi în trafic , etc. Să-și facă treaba cu simțul răspunderii. Să sperăm că lucrările la acest drum le vor lua cine merita si se vor termina cu bine

  16. Silviu said:

    Crengi puse pt a proteja porțiunile asfaltate.Nu crezi în 2024 ce vezi.Si astea se întâmplă de câțiva ani,toți căutăm rute ocolitoare și cu toate astea „continuăm împreună „

  17. Silviu said:

    Crengi puse pt a proteja porțiunile asfaltate.Nu crezi în 2024 ce vezi.Si astea se întâmplă de câțiva ani,toți căutăm rute ocolitoare și cu toate astea „continuăm împreună „

  18. Anonim said:

    70 la suta gauri 20 la suta praf 10 la suta asfalt,,,,,,,,cnair sa aducă o firma capabila ,ca astfel nici în 5 ani nu termina

  19. Turnucustiri said:

    Este absurd cum pentru bani o mână de oameni își bat joc, efectiv, de toată lumea din zonă. Nu înțeleg cum cnair poate să rămână indiferentă având în vedere că din cauza incompetenței unor oameni pe acest sector de drum s-au produs nenumărate accidente chiar și cu decese din cauza nesemnalizarii corecte și lucrărilor prost executate. Rușine cnair, rușine celor responsabili.


Sus