Oferte locuri de munca top

CNAIR: cresteri salariale si noi proiecte

Noi etape pentru mai multe proiecte de infrastructură au fost aprobate de Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR SA).

De asemenea, a fost aprobată și o etapă preliminară legată de salariile angajaților din Companie.

Salariile din CNAIR

Directorul general al CNAIR a primit mandat în vederea negocierii, precum și a semnării a două acte adiționale la contractul de muncă colectiv.

Acestea vizează creșterea valorii tichetelor de masă de la 20 la 30 de lei și renegocierea salariilor în urma rectificării bugetare.

Finalizare Studiu de Fezabilitate Autostrada Brașov-Bacău

Consiliul a aprobat demararea procedurii de achiziție publică în vederea încheierii contractului de servicii Finalizare Studiu de Fezabilitate Autostrada Brașov-Bacău.

Amintim faptul că la începutul acestei luni, CNAIR a transmis în SICAP documentația de atribuire pentru lansarea procedurii de achiziție publică.

Contract rutier de peste 15 mil euro, dorit de mari firme

Durata contractului de proiectare este de 28 de luni, din care 24 de luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate.

După validarea documentației, CNAIR va putea lansa licitația propriu-zisă aferentă contractului de proiectare.

Autostrada Brașov – Bacău are ca scop să asigure o legătură rutieră de înaltă calitate între regiunile Moldova și Transilvania.

Proiectul va asigura realizarea unui sector de autostradă ce va face legatura între orașele Brașov și Bacău, acesta făcând parte din autostrada cu denumirea generică „Moldova”, indicativ A5 cuprins în MPGT și care realizează legătura între localitățile Brașov – Târgu Secuiesc – Onești – Bacău.

Varianta ocolitoare a Municipiului Mediaș

A fost aprobată demararea procedurilor de semnare a actului adițional la Parteneriatul de implementare încheiat pentru realizarea obiectivului de investiții Varianta ocolitoare a Municipiului Mediaș.

Proiectul include proiectarea și realizarea unui tronson de drum care se desprinde din DN 14 la km 50+500. În general, varianta se va înscrie de digul mal drept al râului Târnava Mare. Sunt prevăzute două pasaje peste CF 300, două poduri peste Târnava Mare și un viaduct. De asemenea, sunt proiectate două intersecții la nivel cu DN 14, două intersecții giratorii cu DN14A și un drum local. Din lungimea totală de 8,42 km, podurile și pasajele însumează o lungime de 1,185 m.

TOPUL DRUMARILOR

Varianta Ocolitoare Sibiu Sud

Consiliul de Administrație al CNAIR a apronbat demararea procedurilor de semnare a actului aditional la Parteneriatul de implementare încheiat pentru realizarea obiectivului de investiții Varianta Ocolitoare Sibiu Sud.

Săptămâna trecută, Consiliul Județean Sibiu a anunțat elaborarea primei versiuni a ”Planului Urbanistic Zonal pentru Construire Variantă Ocolitoare Sibiu Sud” situat în județul Sibiu, intravilanul și extravilanul U.A.T. Sibiu, U.A.T. Cisnădie, U.A.T. Poplaca, U.A.T. Rășinari, U.A.T. Cristian, U.A.T. Șelimbăr, U.A.T. Șura Mică.

Traseul Variantei Ocolitoare Sibiu Sud pornește din drumul național DN7H, în apropriere de nodul de autostradă – Șura Mică și se sfârșește în drumul național de interes european E68 (Arad – Sibiu -Brașov), în apropriere de nodul rutier la autostradă – Șelimbăr. Vor fi travestate 6 unități administrativ teritoriale: Sibiu, Cristian, Poplaca, Rășinari, Cisnădie și Șelimbăr, pe o lungime de aproximativ 20 de km.

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie  2022

Sus