Gropi izolate au apărut pe o suprafaţă de aproximativ 31 mp a autostrăzii Arad-Nădlac, a confirmat CNADNR.
Potrivit reprezentanţilor Companiei, defecţiunile au fost cauzate de fenomenul de îngheţ – dezgheţ, cât şi de traficul greu.
Antreprenorul general, asocierea Astaldi-Max Boegl, a demarat lucrările de reparaţii cu mixtură stocabilă pe 13 ianuarie 2016, urmând ca acestea să fie finalizate în aceeaşi zi. Având în vedere că lucrarea se află în garanţie, toate lucrările vor suportate de antreprenor.
Sectorul de autostradă Arad-Nădlac are o lungime de 39 km, iar lucrările de construcţii au fost executate în două loturi. Iniţial, în anul 2011, lucrările la primul lot au fost realizate de asocierea Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, iar cele la Lotul II de Alpine Bau. Ambele contracte au fost reziliate, iar asocierea Astaldi- Max Boegl a finalizat execuţia întregului sector de autostradă.
Lucrările aferente proiectului de construcţie a autostrăzii Nădlac-Arad au fost recepţionate în iulie 2015.