Cu toate că lucrările pe tronsonul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni din autostrada Moldovei A7 sunt în plină execuție, totuși se pare că până la finalul anului se va putea circula pe întreg sectorul Buzău – Focșani.
Stadiul fizic al lucrărilor pe autostrada Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni este în prezent de 85%, potrivit DRDP Iași.
Cu toate acestea, ”există posibilitatea de a deschide circulația pe corpul autostrăzii. Restul lucrărilor, în afara autostrăzii, vor continua, de exemplu, la parcări”, ne-a transmis Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR.
El subliniază că lucrările care țin de corpul autostrăzii și de circulația în confort și siguranță sunt la stadiul fizic de 99,99%.
Tronsonul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni are 36 km.
În prezent, sunt executate lucrări de așternere a mixturilor asfaltice (strat uzură), montarea parapetului metalic, trasarea marcajelor rutiere, taluzări, montarea rosturilor de dilatație și lucrări la structuri (execuție sferturi con, vopsitorii, protecție anticorozivă etc).
Circulația rutieră este deschisă pe tronsonul 1 Buzău – Vadu Pașii (4,6 km), pe tronsonul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat (30,8 km) și pe tronsonul 4 (10,94 km).
În total, autostrada Buzău – Focșani are 82,44 de km.
Toată autostrada de la Buzău până la Pașcani este construită de grupul UMB.
Valoarea contractului pentru acest tronson este de 1,469 miliarde lei fără TVA.
Întreaga autostradă Buzău – Focșani va costa aproape 4,24 miliarde lei fără TVA.
Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2024