Lucrările pe două dintre loturile Autostrăzii A0 Centura București, și anume
Corbeanca – Afumați și cel dintre zona Bragadiru – Cornetu și zona Ciorogârla – Dragomirești Vale, continuă. Dar ritmurile de lucru sunt diferite, după cum a constatat în vizitele sale de lucru secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu.
Pe Lotul 2 A0 Centura Nord, constructorii români susțin un ritm accelerat de lucru
Pe acest Lot, ce se desfășoară între DN1 (Corbeanca) și DN2 (Afumați), se lucrează concomitent pe toate cele 11 pasaje și poduri, precum și pe toți cei 19 km.
Mobilizarea celor 1.000 oameni prezenți în șantier confirmă angajamentul constructorului UMB de a finaliza și de a da în trafic această lucrare înainte de termen, adică în luna august a acestui an.
Stadiul fizic al lucrărilor pentru acest lot a trecut de 60%.
Lucrările au început în luna august anul trecut, iar în vara acestui an se va putea circula între DN1 Corbeanca, A3 și DN2 Afumați.
Antreprenorul secțiunii este Asocierea SA & PE Construct SRL (lider) – Spedition UMB – Tehnostrade SRL.
Pe Lotul 3 A0 Centura Sud constructorii greci au mărit ritmul de lucru, dar nu suficient
Constructorii greci au ajuns la un stadiu fizic al lucrărilor de 38% pe acest sector de autostradă care leagă DN6, în zona Bragadiru – Cornetu, până la A1, în zona Ciorogârla – Dragomirești Vale.
„Spre deosebire de ce am găsit pe șantier la ultima vizită, acum se vede și se simte o ușoară îmbunătățire a mobilizării din partea antreprenorului, în ceea ce privește resursele de lucru (muncitori, utilaje) și sper ca antreprenorul să înțeleagă, într-un final, cât de important este acest lot și să respecte graficul lucrărilor, astfel încât să avem semi-inelul de sud al Autostrăzii Bucureștiului A0 finalizat și dat în trafic cât mai repede. Antreprenorul trebuie să crească, în continuare, mobilizarea în șantier, în toate direcțiil„ a declarat secretarul de stat din Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu.
Pe acest lot de autostradă vor fi construite 9 pasaje și 4 poduri, un nod rutier la intersecția cu A1, 46 podețe pe autostradă și bretele, două parcări de scurtă durată și două spații de servicii.
Asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Euro Construct Trading 98 SRL este antreprenorul proiectului.