AdePlast, producător român de materiale de construcţii, a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de 12 procente, atingând un nivel de 78 milioane de lei, în primele patru luni ale acestui an comparativ cu anul precedent.
Activitatea în piaţa autohtonă a construcţiilor părea sa se intensifice în primul trimestru, dar al doilea a debutat mai timid decât în anul precedent, apreciază reprezentanţii companiei.
Conducerea Adeplast se aşteaptă la o înteţire a activităţii pe segmentul de termosisteme odată cu încălzirea vremii.
În 3-4 ani se amortizează costul unui termosistem performant
La un calcul simplu, costul mediu final pentru reabilitarea a 18.000 de mp de faţadă, materiale şi manoperă, se amortizează în 3-4 ani de la aplicarea termosistemului, în condiţiile unui cost tot mai mare al utilităţilor. „Dacă s-ar folosi materiale ieftine, neagrementate, costul ar fi cu maxim 10 procente mai mic, dar termoizolarea ar fi ineficientă, deci banii cheltuiţi, oricât de mic este preţul, ar fi pur şi simplu aruncaţi” explică Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast.
Producătorul de materiale de construcţii AdePlastdeţine trei platforme industriale în Oradea, Ploieşti şi Roman. În ultimii şapte ani compania a realizat investiţii de 50 milioane de euro.