Oferte locuri de munca top

A fost relansata licitatia pentru sectiunea Chiribis – Biharia a Autostrazii Transilvania

Contractul pentru construirea secțiunii Chiribiș – Biharia a Autostrăzii Transilvania va fi lansat din nou în licitație.

CNAIR a transmis la ANAP documentația de atribuire pentru lansarea procedurii de achiziție publică pentru proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C2 Chiribiș – Biharia.

Perioada de proiectare și execuție a contractului va fi de 24 de luni din care 6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.

După validarea documentației, CNAIR va putea lansa licitația propriu-zisă a contractului pentru proiectarea și execuția lucrărilor.

Lucrari rutiere de aproape 15 mil euro, din fonduri bugetare

Subsecțiunea 3C2 (Chiribiș – Biharia) se întinde între km 30+550 și km 59+100 (28,55 km).

Aceasta începe în zona localității Sînlazar (intersecția cu drumul național DN19E) și tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Salard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.

Traseul continuă la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Haucești și intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E), la km 39+950.

La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ l00 m, iar la km 41+319 intersectează DC42. Traseul autostrăzii ocolește la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard.

Noi cantitati de agregate minerale, extrase si valorificate

În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Fostul contract a fost semnat în vara anului 2020. CNAIR prevedea finalizarea secțiunii, dar după ce antreprenorul a cerut o majorare a contractului (cu 130 milioane de lei față de 326 milioane lei), CNAIR a reziliat contract ca fiind „proiect tehnic neconform”.

 

 

 

 

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr 5/ iulie-august 2022

Sus