Oferte locuri de munca top

A fost ales constructorul Centurii Bucuresti Nord- lot 1, cu peste 152 mil euro

A fost desemnat de către CNAIR câștigătorul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect proiectarea și execuția Lotului 1: km 2+500-km 20+000 din Autostrada de Centura București km 0+000 – km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000 – km 52+770.

Oferta câștigătoare are valoarea de 746.763.568 lei fără TVA (echivalent a peste 152 milioane euro), mai mică cu 11% față de valoarea estimată inițial a contractului.

Aceasta ofertă aparține constructorului turc Nurol Insaat Ve Ticaret A.S..

Lotul 1 al Centurii București Nord are o lungime de 17,50 km.

Alternativa Techirgiol: in etapa de pregatire

Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție ofertată este de 10 ani.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă în cel mai scurt timp, după îndeplinirea formalităților legale privind elaborarea si avizarea contractului.

Traseul Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord – Lotul 1 se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1 în dreptul localității Corbeanca.

Pentru acest contract au depus oferte firmele:

  1. Ofertant unic: Aktor Societate Tehnica Anonima (Aktor S.A.),
  2. Ofertant unic: Ic Içtaş Inşaat Sanayi Ve Ticaret A.Ş.,
  3. Ofertant unic: Intrakat,
  4. Ofertant unic: China Railway 14th Bureau Group Co Ltd,
  5. Ofertant unic: Sinohydro Corporation Limited,
  6. Ofertant unic: Nurol Insaat ve Ticaret A.S.,
  7. Ofertant unic: Mapa Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi,
  8. Asociere: Impresa Pizzarott i& C SpA Italia S.p.A. (lider), Retter Projectmanagement,
  9. Asociere: Kalyon Insaat Sanayi ve Ticaret Anonim Sirketi (lider), Met-Gün Inşaat Taahhüt Ve Ticaret Anonim Şirketi,
  10. Asociere: SC SA & PE Construct SRL (lider), Spedition UMB, Tehnostrade SRL.,
  11. Asociere: Constructii Erbasu S.A. (lider), Váhostav – SK, a. s., SC Danube Total Grup SRL, Concelex SRL.

Stadiul proiectelor majore din zona București-Ilfov

Pe A0 Sud lot 1 și 2, constructorul a crescut mobilizarea în ultimele săptămâni pe cei 33 de km ai sectorului (între A2 și Bragadiru), executând lucrări consistente la fundațiile și elevațiile podurilor, dar și la terasamente sau relocări de utilitățim, a spus ministrul Transporturilor Cătălin Drulă.

Pe A0 Sud lot 3 (Bragadiru – A1), antreprenorul a depus proiectul pentru obținerea autorizației de construire. ”Ne așteptăm ca ordinul de începere a lucrărilor să fie emis la începutul verii”, estimează Cătălin Drulă.

Pentru lotul 2 al A0 Nord (19 km, Corbeanca-Afumați), săptămâna viitoare este așteptată pronunțarea Curții de Apel pentru soluționarea contestațiilor. Dacă contestațiile se resping și la Curte, așa cum au fost deja respinse la Consiliul Național, poate fi semnat contractul cu antreprenorul român desemnat câștigător.

Pe lotul 3 A0 Nord (8,6 km, între Afumați-Pantelimon), CNAIR este într-un proces de re-evaluare a ofertelor ca urmare a deciziei instanțelor, iar câștigătorul licitației va fi anunțat în săptămânile următoare.

Pe lotul 4 A0 Nord (5 km, între Pantelimon și A2), constructorul avansează bine cu proiectarea drumului, iar în toamna acestui an va începe execuția lucrărilor. Termenul de execuție a lucrărilor: 18 luni.

A0, al doilea inel de centură al Capitalei, construit la profil de autostradă, va avea o lungime de circa 101 km și va degreva traficul infernal de pe Drumul Național de Centură București (DNCB) – vechea centură a Capitalei.

Pe actuala centură București pasajele denivelate de la Domnești, Berceni, Oltenița și Mogoșoaia avansează într-un ritm bun, iar constructorii sunt bine mobilizați pe toate tipurile de lucrări. Pasajul Mogoșoaia se va finaliza în această toamnă, iar celelalte intersecții, în cursul anului viitor.

Licitațiile pentru finalizarea sectorului dublat la patru benzi dintre Chitila și Militari, respectiv dublarea sectorului dintre Militari și Jilava (de la A1 la DN5, arcul sud-vestic al centurii actuale) cu denivelarea intersecțiilor avansează. Ofertele vor fi depuse în a doua parte a lunii mai.

Pe tronsonul nord-estic dintre DN2 și A2, este un contract al cărui ritm de derulare nu este deloc mulțumitor, spune Cătălin Drulă. În următoarele săptămâni ar urma să fie finalizate proiectele de relocare a utilităților și să fie deblocate lucrările pe întregul sector.

Nu în ultimul rând, CNAIR pregătește licitația pentru proiectarea sectorului sud-estic dintre Jilava (DN5) și A2.

În plus față de proiectele de pe centurile capitalei, la ministerul Transporturilor se lucrează la o serie de drumuri radiale care să conecteze mult mai eficient șoselele orbitale cu arterele rutiere din interiorul Capitalei. Cel mai avansat proiect este reprezentat de continuarea Bulevardului Timișoara spre Centura București și, mai departe, spre A0 – o legătură rapidă extrem de importantă pentru locuitorii din sectorul 6 (Drumul Taberei/Militari).

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 2/aprilie 2021

Sus