Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul continuă să crească, situație ce impulsionează cererea pentru noi spații de retail.
În primele patru luni ale acestui an, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de aceeași perioadă a anului trecut cu 6,5% (ca serie brută) și cu 7,6% (ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate).
Creșterea a fost generată de majorarea vânzărilor de produse nealimentare (+9,3%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+8,3%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,8%), ca serie ajustată.
Aprilie 2018 comparativ cu aprilie 2017
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna aprilie 2018, comparativ cu luna aprilie 2017 a înregistrat o creştere cu 7,9%.
Volumul a fost generat de creşterile înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (11,8%), vânzările de produse nealimentare (+9,3%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+6,5%).
Aprilie 2018 comparativ cu martie 2018
În luna aprilie 2018, comparativ cu luna precedentă, s-a înregistrat o creștere de 1,7% a volumului cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate.
Aceasta ca urmare a creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+11,5%) şi vânzărilor de produse nealimentare (+3,8%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 2,1%.
Participati la evenimentul organizat de ARENA Constructiilor, joi 7 iunie, la Bucuresti !
Citiți și:
Peste 400 apartamente si multe spatii de servicii, intr-un nou proiect