Oferte locuri de munca top

Ce lucrari de infrastructura rutiera se pregatesc pe Calea Floreasca

Dezvoltatorul proiectului imobiliar multifuncțional de la intersecția arterelor Mircea Eliade și Calea Floreasca a cedat municipalității o suprafață de teren de 1.000 de mp și va aloca un buget de 1 milion de euro pentru investiții în infrastructură:

* Calea Floreasca va fi lărgită de la 4 la 6 benzi, cu câte o bandă suplimentară pentru fiecare sens de mers(pe sectorul cuprins între Str Glynka și Bvd. Mircea Eliade);

* o nouă soluție de trafic și semaforizare va fi implementată în intersecția bvd. Mircea Eliade / Calea Floreasca / Str. Ceaikovsky prin adăugarea de benzi specializate pentru virare la stânga și respeciv la dreapta;

* schimbarea echipamentelor de semaforizare cu unele noi, compatibile cu sistemul de management al traficului din municipiul București;

* noi alveole pentru stațiile de autobuz;

* modernizarea sistemului de iluminat public pe Calea Floreasca pe segmentul dintre bvd. Mircea Eliade și str. Banu Antonache și

* modernizare intersecţiei dintre str. Glynka și Calea Floreasca.

Proiectul imobiliar multifuncțional pe care One United Properties și Auchan România îl dezvoltă la intersecția arterelor Mircea Eliade și Calea Floreasca din zona centrală a Bucureștiului, are trei componente integrate într-un ansamblu deschis:

* fosta hală Ford va fi restaurată și modernizată, transformându-se într-un spațiu contemporan de retail operat de Auchan România,

* o clădire de birouri de clasă A și

* trei blocuri cu apartamente exclusiviste.

Licitaţia pentru in­cin­tă, groapă şi pereţi laterali aferentă componentelor de office și rezidențial este în curs de finalizare, lucrările urmând să înceapă în această lună.

Toate componentele proiectului: office, retail și rezidențial vor fi livrate simultan, în 2020.

Întreg proiectul va fi construit pe un teren de 2,8 hectare din suprafața căruia 30% vor reprezenta spații verzi.

Totodată, investitorul și-a asumat costuri mai mari prin construirea exclusivă a parcărilor în subteran, un total de 1.200 de locuri de parcare urmând să deservească întreaga dezvoltare.

În ceea ce priveste fosta Hală Ford, fațadele laterale și luminatorul din zona centrală vor fi demontate, restaurate cu o echipă specializată în acest fel de lucrări și remontate pe o nouă structură.

Investiția necesară dezvoltării întreg ansamblului este de 100 de milioane de euro.

 

Citiți și:

Parcari pentru o zona turistica

Viitoare parcare subterana pe Calea Floreasca

Vor fi reevaluate ofertele pentru reabilitarea strazilor din Bucuresti

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr 2/ aprilie 2018cop-1-mare

Sus