Lucrarile la pasajul suprateran Mihai Bravu au fost reluate in februarie, iar in prezent primul pod este finalizat in proportie de 75%. Potrivit graficului lucrarile vor fi incheiate in perioada aprilie-mai 2014.
118 oameni lucreaza zilnic la definitivarea primului pod din directia Piata Sudului-Mihai Bravu-Dristor iar ultimele segmente de arc ale podului metalic au fost montate.
In paralel, muncitorii executa lucrarile necesare pentru ridicarea celui de-al doilea pod care are ca termen de finalizare luna aprilie 2015.
Firma care se ocupa de lucrari este Astaldi S.P.A. – Astalrom S.A., iar valoarea contractului este de 126,88 milioane lei fara TVA.
Pentru aceasta investitie a fost alocat in acest an un buget de 50 milioane lei.
Pasajul Mihai Bravu va fi compus din doua poduri supraterane paralele si rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului. Pasajele vor avea carta doua benzi de circulatie pe fiecare sens.
De asemenea, prin acest proiect se vor reconfigura intersectiile tronsonului Inelului Principal de circulatie cu Splaiul Unirii, precum si cu Calea Vacarestilor, cu asigurarea realizarii relatiilor de stanga dintre cele doua artere de circulatie in conditii de siguranta si confort.
Scopul proiectului il reprezinta descongestionarea traficului din zona intersectiei Soseaua Mihai Bravu – Splaiul Unirii – Calea Vacaresti.