Solplanet x AeroFix

Venituri in crestere pentru Ariston Thermo

Ariston Thermo, producator de echipamente de incalzire, a incheiat anul 2013 cu o crestere a business-ului, dar si cu o majorare a profitului si a investitiilor derulate. In acest an compania isi va continua consolidarea pozitiei la nivel mondial.
Paolo Merloni, Presedintele Executiv al Ariston Thermo, a declarat:
„In 2013, ne-am crescut si mai mult prezenta la nivel international prin operatiuni majore de dezvoltare, consolidandu-ne pozitia din Europa si Italia prin cresterea investitiilor in Cercetare si Dezvoltare”.
Reprezentantul companiei a anuntat ca Ariston Thermo a realizat venituri anuale de 1.335 milioane de euro in 2013, in crestere cu 0,8% comparativ cu 2012 (o crestere cu 2,4% daca nu se iau in calcul fluctuatiile ratei de schimb valutar). In acelasi timp, compania a raportat o crestere cu 7,6% a EBITDA ajustat la 141 de milioane de euro si un avans cu 16,5% al EBIT, la 99 de milioane de euro. Profitul net al companiei a raportat, de asemenea, o majorare cu 24%, ajungand la 62 de milioane de euro.

Potrivit afirmatiilor domnului Merloni, in 2013, compania si-a majorat si mai mult investitiile in Cercetare si Dezvoltare, ajungand la un total de 61 de milioane de euro, fata de 58 de milioane de euro in anul precedent.

In plus, de-a lungul anului trecut, Ariston Thermo a relizat pasi importanti, in conformitate cu obiectivele Grupului de a continua cresterile atat pe pietele mature, cat si pe cele emergente, prin investitii in imbunatatirea produselor si ridicarea prezentei la nivel international.

Pentru 2014, compania urmareste sa isi imbunatateasca in continuare produsele, sistemele si solutiile. De asemenea, Grupul va continua sa se concentreze pe brandurile proprii, investind in marketing si comunicare pentru a se dezvolta tot mai mult pe pietele pe care opereaza, si va face, de asemenea, noi investitii in productie, dar si in Cercetare si Dezvoltare.

„Grupul nostru este acum intr-o pozitie excelenta, echilibrat atat din punct de vedere al penetrarii la nivel geografic cat si al mixului de produse, si, in 2014, isi propune sa creasca datorita prezentei internationale, a puterii brandului si imbunatatirii solutiilor”, a mai spus Paolo Merloni.

Sus