Oferte locuri de munca top

Trei noi pasaje rutiere pe Valea Prahovei

Vor fi construite trei noi pasaje rutiere pe Valea Prahovei. Pentru realizarea acestor proiecte Consiliul Județean Prahova a semnat un parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Finanțarea lucrărilor se va face din fonduri ale Uniunii Europene.

Prin protocolul de colaborare semnat între cele două instituții urmează să fie realizate noi pasaje rutiere pe DN1, la Sinaia şi Azuga.

Obiectivele propuse reprezintă priorități ale administrației județului și au ca scop fluidizarea traficului pietonal, fluidizarea traficului urban și creșterea vitezei de transport prin descongestionarea traficului de tranzit, reducerea consumului de carburant, reducerea accidentelor rutiere și a aglomerației urbane pe Valea Prahovei.

Bloc cu 7 niveluri, in Bucuresti, proiect al unui investitor din fotbal

Pasajele rutiere vor fi situate la:

* intersecția DN 1 cu Bulevardul Republicii (Sinaia Sud);

* intersecția DN 1 cu Bulevardul Ferdinand (Sinaia Nord);

* DN 1 cu Strada Prahovei (Azuga).

Finanțarea lucrărilor este asigurată din Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020.

Scopul parteneriatului îl constituie asigurarea conlucrării între parteneri în vederea realizării proiectelor ca soluții pentru descongestionarea traficului rutier, creșterea calității vieții, conectivitatea cu coridoarele de transport transeuropene și creșterea mobilității populației și a mărfurilor.

Unda verde pentru lucrari ingineresti de peste 32 mil euro

Ministru Transporturilor și Infrastructurii, Sorin Grindeanu, a declarat: „Aceste pasaje, așteptate atât de oamenii din zonă, cât și de cei care tranzitează DN1, vor fi foarte utile pentru fluidizarea traficului rutier pe traseul București – Sinaia.”

Pe parcursul anului trecut, CJ Prahova a realizat și studiile de fezabilitate pentru centurile ocolitoare Comarnic, Azuga-Buşteni, dar şi pentru Mizil şi Păuleşti.

Pentru Azuga-Buşteni, proiectul prevede realizarea unei şosele de tip drum judeţean, prevăzut, printre altele, cu două pasaje supraterane, două pasaje subterane, un tunel, 9 poduri, ecrane fonoizolante/fonoabsorbante. Costul estimat este de aproape 430 milioane lei (inclusiv TVA), iar durata de realizare este de 36 de luni.

 

 

 

 

 

Cititi revista ARENA Constructiilor nr 5/ iulie-august 2022

Sus