Oferte locuri de munca top

Teraplast, creştere cu 14% a cifrei de afaceri în S1

Galerie_Fabrici_TeviTeraplast a realizat pe primul semestru o creste cu peste 14% a cifrei sale de afaceri, fată de perioada similară a anului trecut. La finele lunii iunie societatea înregistra o cifră de afaceri de de peste 117 milioane de lei.

Evoluţia cifrei de afaceri la nivel de Grup Teraplast a fost susţinută de creşterile înregistrate de pieţele concordante, în primele şase luni ale anului lucrările de construcţii crescând cu peste 10%. “Toate liniile de business ale Grupului Teraplast au avut o contribuţie pozitivă în creşterea cifrei de afaceri şi majoritatea au înregistrat creşteri peste evoluţia pieţei, fapt care s-a produs pe fondul câştigării de cotă pe piaţa internă şi ca urmare a creşterii livrărilor pe pieţele externe cu peste 12%, faţă de perioada similară a anului trecut.”, afirmă managerii Teraplast.

Profitul net al Teraplast a crescut de peste şase ori în perioada analizată de la 1,5 milioane de lei înregistrate în iunie 2014 la 11,1 milioane de lei profit net la sfârşitul lunii iunie 2015.

Începând cu trimestrul II veniturile companiei Teraplast sunt generate de trei linii de business: instalaţii, granule şi profile tâmplărie.

La nivel de grup cifra de afaceri ajunge până la 164 de milioane de lei, în creştere cu 19%.

Profitul net al grupului a crescut de la 4,5 milioane de lei anul trecut la 14,4 milioane de lei în S1 2015.

Compania-mamă Teraplast activează pe segmentele de canalizări exterioare, canalizări interioare, granule şi lambriuri iar subsidiara Plastsistem deţine poziţii de top de pieţele de panouri sandwich şi structuri metalice zincate.

Grupul Teraplast a realizat în primele şase luni din 2015 investiţii totale în valoare de 9,94 milioane lei. Pentru întregul an Grupul şi-a propus un program de investiţii în valoare de peste 19 milioane lei, sume destinate în cea mai mare parte achiziţiei de echipamente.

Printre evenimentele importante ale perioadei se numără deschiderea unei reprezentanţe în Republica Moldova ca parte a strategiei de mărire a exporturilor, transferul operaţiunilor de tâmplărie PVC pe o nouă entitate, Teraglass Bistriţa începând cu aprilie 2015 şi stabilirea unui plafon al datoriilor de cel mult 68 de milioane de lei în 2015.

Sus