Oferte locuri de munca top

Ruukki România îşi va dezvolta rețeaua națională de dealeri

Marian Pîrvu, Business Director Ruukki România

Marian Pîrvu, Business Director Ruukki România

Ruukki România estimează că în acest an piaţa acoperişurilor metalice îşi păstrează cotele din ultimii ani – 2012 şi 2013 au avut valori relativ apropiate în jurul nivelului de 16 milioane de mp, ţigla metalică având o pondere de peste 60% din piaţa totală a acoperişurilor din România. Un rol important îl joacă segmentul renovărilor, care este de altfel şi motorul acestei pieţe.

În vara acestui an a fost finalizat procesul de fuziune dintre SSAB şi Rautaruukki, în urma căruia Ruukki România îşi va unifica activitatea operaţională şi de business cu Plannja România, urmând să se concentreze exclusiv pe segmentul acoperişurilor metalice, segment ce are un important potenţial în creştere pe piaţa autohtonă.

Marian Pîrvu, Business Director Ruukki România, subliniază: „Ruukki va continua să lanseze noi produse pentru acoperişuri, punând accent pe garanţia oferită şi pe calitatea materiei prime. Investiţiile se vor concentra, ca şi până acum, pe producţia de sisteme complete de acoperişuri din segmentul premium. Fiind o piaţă extrem de fragmentată, cu numeroşi jucători, cu influenţe puternice generate de puterea de cumpărare a românilor şi de limitările acestora de finanţare, ultimii ani au accentuat orientarea pieţei către produse de calitate îndoielnică, la preţuri cât mai mici, cu specificaţii tehnice la limitele acceptate de normative, fără certificări, atestări sau garanţii – totul în detrimentul calităţii. Ruukki îşi continuă misiunea de a nu face rabat la calitate, de a fi un jucător corect, cu preţuri corecte, centrându-şi eforturile şi investiţiile pe proiecte axate pe nevoile clienţilor şi gradul de satisfacţie a acestora.”

Deoarece sectorul construcţiilor este dependent de investiţii, oficialul Ruukki România speră că vom asista la o creştere a acestora în următoarea perioadă.

„În acelaşi timp, este foarte important să implementăm norme europene în domeniu, cu respectarea grosimilor minime şi cu un foarte strict control al calităţii şi al respectării standardelor declarate. Am asistat la o expansiune a produselor entry-level în perioada de criză, însă avem date din piaţă care ne arată faptul că la nici câţiva ani de la montarea unor acoperişuri de acest gen, consumatorii au decis să le înlocuiască cu produse premium sau medii datorită gradului ridicat de uzură fizică sau a problemelor estetice şi funcţionale ale acoperişului”, precizează Marian Pîrvu.

Ruukki a fost una dintre companiile de pe segmentul de construcții cu cele mai mari creşteri înregistrate în anii de criză.

„Trebuie să rămânem optimişti la sfârşit de an şi să sperăm că anul viitor investiţiile în clădiri rezidenţiale vor creşte, întrerupându-se această tendinţă de stagnare înregistrată în ultimii ani.

În 2015, ne propunem să ne consolidăm poziţia de lider în furnizarea de sisteme complete de acoperişuri de calitate prin dezvoltarea reţelei naţionale de dealeri, atât prin eficientizarea capacităţilor de producţie, cât şi prin lansarea de noi produse adaptate cerinţelor pieţei”, încheie Marian Pîrvu, Business Director Ruukki România.

 

Sus