Solplanet x AeroFix

Reciclarea in situ, utilizată cu succes pe DN1S Hoghiz-Șercaia

fotoProcedeul folosit la repararea DN1S Hoghiz-Șercaia, reciclarea în situ, va fi folosit și la alte drumuri din țară. Avantajele acestei metode sunt: reducerea costurilor, creșterea capacității portante și reducerea timpului de execuție.

„Din punct de vedere tehnic este realizat impecabil”, a apreciat Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, citat de Agerpres.

Așa cum arăta DN1S Hoghiz-Șercaia anul trecut, mai este DN76 Beiuș-Oradea. „Pe care îl vom rezolva în această toamnă. Ofertele pentru licitație au fost depuse în perioada 20-21 august la Regionala Cluj și cred că săptămâna viitoare vom ști câștigătorul și vom începe lucrările”, a spus Neaga.

CNADNR a organizat o licitație pentru achiziția de utilaje-truse de reciclare, iar ofertele vor fi depuse în luna septembrie. Fiecare Direcție Regională de Drumuri va avea o trusă de reciclare.

Lucrările de reparații pe DN1S, în lungime de 24 de km, au durat nouă săptămâni, urmând ca în această toamnă să se toarne și partea de uzură care finalizează reabilitarea drumului conform proiectului. Până la sfârșitul acestui an urmează să se încheie și etapa a doua de reabilitare, turnarea stratului de uzură.

Sus