Solplanet x AeroFix

Cumpărătorii de tâmplărie PVC sunt interesaţi de protecţia termică

Fabrica de ferestreCea mai importantă caracteristică a tâmplăriei PVC este protecţia termică consideră peste 27% din consumatori, urmată de protecţia fonică (>16%), protecţia de apă/vânt (>11%) şi protecţia solară (>11%), arată un studiu realizat de producătorul de tâmplărie PVC Barrier.

Deciziile de cumpărare sunt, de asemenea, influenţate şi de anumite criterii comerciale, precum: un preţ bun de achiziţie (>25%), recomandarea din partea familiei/ prietenilor/ colegilor (>12%) sau recomandarea specialiştilor (>12%). Nu în ultimul rând, mai mult de 78% dintre respondenţi au recunoscut faptul că o tâmplărie de calitate este mai scumpă decât în mod uzual.

Adrian Garmacea, director general al companiei producatoare Barrier, a declarat: „Toate elementele menţionate mai sus au un rol decisiv în procesul de selecţie a tâmplăriei PVC de calitate, însă nu trebuie neglijat un alt aspect deosebit de important: durabilitatea. Rezistenta crescuta la utilizarea indelungata, termenul de garantie mare, cat si tehnologiile moderne folosite la fabricarea tamplariei sunt conditii care inglobeaza si reduc in mod real costurile de utilizare pe termen lung. Practic, daca aceste insusiri indispensabile sunt acoperite, nu va trebui sa ne facem griji peste 10 ani asupra costurilor post-garantie pentru intretinerea tamplariei.”

Un alt fenoment analizat în cadrul studiului reflectă faptul că, în prezent, există un nivel ridicat de confuzie la nivelul tipurilor de tâmplărie, consumatorii neoperând cu diferenţieri clare între mărcile de profile, cele de geamuri sau cele de montatori.

Studiul a inclus peste 750 de respondenti si a fost realizat in perioada martie-aprilie 2014. Au fost ‚vizate persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 65 de ani din regiunile statistice Nord-Est si Sud-Est, cu exceptia judetului Constanta, orase cu peste 50.000 locuitori, marja de eroare fiind de maximum 3,3%.

Sus