Indicatorii tehnico-economici aferenti obiectivului de investitii „Modernizare si consolidare pod Mihai Bravu” vor fi supusi aprobarii Consiliului General al Municipilui Bucuresti in cadrul sedintei de la finele acestei luni.
Datorita traficului intens se doreste introducerea unor benzi suplimentare prin supralargirea podului si eliminarea circulatiei pietonale. Pe trotuarele podului vor fi amenajate cate o banza de circulatie rutiera pe fiecare sens.
Pietonii vor putea circula pe doua pasarele independente construite in amonte si in aval de podul existent. Pasarelele vor fi prevazute si cu zone destinate circulatiei ciclistilor.
Valoarea totala a investitiei a fost estimate la 24,1 milioane lei, din care pentru lucrari de constructii si montaj urmeaza sa fie alocata suma de 20 milioane lei.
Durata de realizare a investitiei, daca proiectul va fi aprobat, va fi de un an.
Podul Mihai Bravu este amplasat peste raul Dambovita, la intersectia dintre Soseaua Mihai Bravu si Splaiul Unirii, in zona adiacenta caii Vacaresti.
Podul existent a fost construit in 1987 avand la ora actuala 26 de ani de exploatare. Constructia asigura circulatia tramvaiului, circulatia rutiera pe 2X3 fire de circulatie, doua trotuare pietonale.