Oferte locuri de munca top

O asociere de firme va realiza doua SF pentru Centura Bucurestiului

Ca urmare a finalizării proceselor de evaluare a ofertelor, CNAIR a desemnat câștigătorul procedurilor de atribuire a două contracte ce au ca obiectiv elaborarea unor studii de fezabilitate.

Studiile de fezabilitate vizează „Identificarea măsurilor de sporire a siguranței traficului pe Centura existentă a Municipiului București, inclusiv îmbunătățirea unor intersecții de pe DN CB”.

Ofertantul desemnat câștigător este asocierea Grafic Tends SRL (lider de asociere) / SVL Proec SRL.

Cele două studii de fezabilitate vor fi realizate pe două sectoare ale DNCB, anume:

* Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600). Prețul realizării studiului de fezabilitate este de 3.331.930 lei fără TVA. Durata contractului este de 15 luni.

* Sector II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520). Prețul studiului de fezabilitate este de 3.008.558 lei fără TVA. Durata contractului este de 15 luni.

Proiectatea modernizării Centurii de Sud a Bucureștiului, între A2 și A1 are ca scop lărgirea Centurii la 4 benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:

* Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului

* Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului

* Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului

Proiectarea modernizării Centurii de Nord a Capitalei, între A1 –DN1 – A2, vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.

Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile: Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7.

Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestațiilor/ plângerilor formulate în cadrul procedurilor de atribuire.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie 2021

Sus