Urare An Nou 2024

Lucrari cf de peste 220 mil lei, atribuite

La peste 220 milioane lei fără TVA se ridică valoarea celor 11 noi contracte semnate de către Compania Națională de Căi Ferate CFR SA.

Finanțarea va fi obținută prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR).

Contractele vizează execuția lucrărilor tip Quick Wins – ridicarea restricțiilor de viteză, pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii, pe linia CF 100 București – Craiova.

Câștigătorul contractelor este Yapi Merkezi Inșaat ve Sanayi AȘ.

Scopul lucrărilor este ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h (funcție de configurația traseului), pe o lungime totală de 46,5 km.

Lucrările vor fi efectuate pe următoarele loturi:

* Lot 1 – București Nord – București Nord Post 5, km 2+490 – km 3+200 (fir I) și Chiajna – Grădinari, km 9+100 – km 11+000 (fir I și II);

* Lot 3– Chiajna – Grădinari, km 11+000 – km 13+500 (fir I și II);

* Lot 8 – Chiajna – Grădinari, km 23+500 – km 25+500 (fir I și II);

* Lot 9 – Grădinari – Vadu Lat, km 25+500 – km 27+300 (fir I și II);

* Lot 10 – Grădinari – Vadu Lat, km 27+300 – km 29+500 (fir I și II);

* Lot 11 – Grădinari – Vadu Lat, km 29+500 – km 31+000 (fir I și II);

* Lot 12 – Grădinari – Vadu Lat, km 31+000 – km 33+600 (fir I și II);

* Lot 13 – Grădinari – Vadu Lat, km 33+600 – km 35+700 (fir I și II);

* Lot 14 – Vadu Lat – Zăvestreni, km 35+700 – km 37+700 (fir I și II);

* Lot 15 – Vadu Lat – Zăvestreni, km 37+700 – km 40+300 (fir I și II);

* Lot 16 – Vadu Lat – Zăvestreni, km 40+300 – km 42+000 (fir I și II).

Viitoare centrala de cogenerare hibrida, intr-un municipiu

Fiecare contract are durata de implementare de 24 de luni.

Antreprenorii vor executa lucrări de tip Quick Wins, cu materiale de cale noi achiziționate de constructor, lucrări care vizează înlocuirea punctuală a elementelor componente ale suprastructurii căii – șină, traverse, aparate de cale, piatră spartă – sau orice alt element care va conduce la creșterea vitezei de circulație pentru trenurile de călători și marfă, cu impact direct și imediat asupra duratei de călătorie și/sau asupra creșterii siguranței și a confortului călătorilor.

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie  2022

Sus