Oferte locuri de munca top

Legislaţia privind gestionarea fondurilor europene 2014 – 2020, în dezbatere

eu-flagCadrul legal pentru gestionarea şi distribuţia fondurilor europene ar putea fi adoptat de Parlament luna viitoare, potrivit calendarului publicat de Camera Deputaţilor.

Pornind de la experienţa acumulată în perioada 2007 – 2013 autorităţile de management vor putea acorda prefinanţări către beneficiarii proiectelor pentru anumite tipuri de cheltuieli. La această categorie intră cheltuielile cu personalul, subvenţiile şi deplasările. Sumele se acordă ca urmare a unei estimări pe trei luni.

Se urmăreşte întărirea disciplinei financiare la nivelul beneficiarilor instituţii publice prin raportarea lunară obligatorie către Ministerul Finanţelor Publice a indicatorilor tehnico-economici ai proiectului.

OUG introduce ca metode de verificare auditul şi controlul financiar preventiv, conform reglementărilor UE în vigoare.

Proiectul stabileşte cadrul financiar aplicabil proiectelor finanţate prin Fondul European de Dezvoltare Regională, Fondul Social European, Fondul de Coeziune, Fondul de Ajutor European.

Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului se află în dezbatere la Camera Deputaţilor după ce a fost adoptată de Senat luna aceasta.

Un comentariu;

  1. Ciara said:

    a comentat: Principala pbelroma in Romania e legata de asumarea responsabilitatii. Cand te duci cu masina in service, mecanicul are definit un anumit numar de pasi ce rezolva pbelroma ta. Merge intrerupt? Schimbam sonda Lambda. Nu-i de la Lambda ? Inlocuim DPF. S.a.m.d.Asta trebuie sa inteleaga tot romanul, ca daca masina nu are senzori ce arunca alerte atunci mecanicul are o metodologie dupa care rezolva defectul. Va place sau nu, asa scrie in manual ca trebuie facut.In alta ordine de idei am fost cu o masina de renume in reprezentanta in Brasov si mi-au facut praf cutia de viteze, noul ambreiaj si noua volanta pentru ca au uitat sa-mi stranga prezoanele dintre cutie si motor. Ce-i drept, si-au asumat raspunderea, mi-au inlocuit ei cutia de viteze cu una reconditionata.Concluzia: Mecanicul mono-marca cu experienta trebuie rasplatit corespunzator. E printre aia capabili sa-ti repare un defect fara sa ia manualul ca pe biblie si sa-ti inlocuiasca jumatate de motor. Daca mai e si atent atunci s-ar putea sa scapi ieftin. Restul sunt la un job temporar. 2 0

Sus