Un nou nivel logistic al pieselor de schimba fost atins / Disponibilitatede peste 98 la sută /
Peste 4.000 de ingineri de service în lumea întreagă
Un nou nivel logistic al pieselor de schimba fost atins / Disponibilitatede peste 98 la sută /
Peste 4.000 de ingineri de service în lumea întreagă
Clienții Jungheinrichse bucură de avantajele unui service cu eficiență înaltă și livrarepeste
noaptepentru piesele de schimboriginale. În septembrie 2013, firma cu sediul în Hamburg și-a
transferatdepozitul central de piese de schimbși managementul pieselor de schimbde la adresa
anterioară dinNorderstedtîntr-un centru nouconstruit de piese de schimbînKaltenkirchen.
“Această mișcare a poziționat logisticapieselor de schimb Jungheinrichpe un nivel cu totul
diferit”, remarcaDirk Schulz, Managerul de Servicii PostVânzare al Grupului Jungheinrich. “Acest
lucru ne-a transformat într-un creator de tendințeîn domeniul nostru”,a adăugat el.
Proiectul a fost planificat și implementatde către divizia sistemelor de logistică de la
Jungheinrich. În plus, proiectula fost sprijinit activ de către departamentele Sisteme Automateși
Sisteme de Logistică a Pieselor de Schimb, precum și de cătreCentrul de Vânzări Zona de Nord,
din cadrul Jungheinrich(Sales Centre North). Sistemele de Management ale Depozitelor (WMS)
și tehnologia de control au reprezentat și ele contribuții interne ale grupului. Pe baza nivelului
înalt de automatizare, productivitateacentrului de piese de schimbde laKaltenkirchena
înregistrat o creștere de până la 60 la sută doar la un an de la punerea în funcțiune. “Centrul
nostru de piese de schimbeste deja un succes important și o investiție inteligentă pentru
viitor”, continua Schulz.
Prin construcția centrului de piese de schimbde laKaltenkirchen,Jungheinricha realizat fundația
pentru o și mai bună satisfacere a cerințelor viitoare ale pieței. Aceasta include o disponibilitate
non-stop de livrare, pe tot parcursul anului. Așa cum spunea Schulz: “Noul nostru centru de
piese de schimbva asigura o furnizare și mai rapidă și mai eficientăapieselor de schimbîn
întreaga lume”.
Volumul investiției pentru centrul de piese de schimbde la Kaltenkirchentotalizează 35 de
milioanede euro. Construit pe o suprafață de aproximativ 65.000 m2, depozitul acoperă
aproximativ 22.000 m2 de suprafață a solului și include o zonă de depozitare pe rafturi înalte,
cuînălțime de 31 m. Unitatea poate depozita peste 65.000 de articole înmagazinate într-un
număr total de 110.000 spații delimitate de depozitare. La o rată de până la 1.000 de poziții pe
oră, centrul poate livra piese de schimbcătre diferite zone din lume, indiferent de fusul orar
(Americi, Europa Centralăși Asia). Așa cum remarca Schulz: “Acest lucru ne-a sprijinitîn vederea
asigurăriiun avantaj competitiv în domeniul pieselor de schimb, reușind deja să îmbunătățim
disponibilitateapieselor de schimboriginale pentru clienții noștri activi globali, atingând o rată
de peste 98 la sută”.
Peste 4.000 de ingineri de service la Jungheinrich
Pentru a asigura această rată înaltă de disponibilitate, Jungheinrichse bazează și pe rețeaua
noastră globalăde ingineri de service înalt calificați. Pentru a utilizaacești ingineri cât se poate
de eficient, compania a implementat o planificare a traseului pe baza unui software, pentru
timpi extrem de scurți de reacție și cele mai scurte distanțe posibile la client. Conform
declarației lui Schulz, compania a angajat de curând cei 4.000 de ingineri de service. “Acest
lucru ne permite îmbunătățirea densității rețelei noastre de service și asigurăun nivel înalt de
securitate operațională pentru clienții noștri”,declara acesta. Inginerii de service reprezintă
deja aproximativ o treime,iardivizia de Servicii Post – Vânzare aproximativ jumătate din toți
angajațiiJungheinrich, atingând un număr de aproximativ 12.500 de persoane la sfârșitul anului
2014. În obținerea veniturilor depeste 700 de milioane euro, divizia de Servicii Post Vânzare din
cadrul Jungheinrich a contribuit și ea cu doar un pic mai puțin de 33 la sută din vânzările totale
ale grupului. Așa cum observa Schulz, “acest lucru subliniază valoarea serviciilor post-vânzare
ale firmei noastre, precum și rolul dublu strategic alJungheinrich cafurnizor de serviciicu
operații de producție!”
SALES DEPARTMENT
Telefon: +40 244 59 2885
Fax: +40 244 59 9520
office@wylze.ro