Oferte locuri de munca top

Incepe modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanta

Începe proiectul de modernizare a infrustructurii feroviare din Portul Constanța şi modernizarea legăturilor de acces către Portul Constanţa.

Etapa I a acestui proiect este reprezentată de lucrările de modernizare a stației de cale ferată Valu lui Traian.

Astfel a fost lansată licitația pentru atribuirea contractul de proiectare și executare a lucrărilor, în valoarea totală estimată cuprinsă între 402,34 milioane lei și 456,93 milioane de lei fără TVA.

Sursa de finanțare va fi asigurată din Fondul de Coeziune prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei – CEF Sector Transport și Bugetul de Stat.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic este de 6 luni, respectiv 20 de luni pentru execuția lucrărilor.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 8 mai 2023.

O singura oferta pentru lucrari ingineresti de 18 mil euro

Pentru realizarea Modernizarea infrastructurii feroviare din Stația Valu lui Traian sunt prevăzute următoarele lucrări:

* realizarea Grupei de Așteptare din Stația Valu lui Traian care va cuprinde 32 linii de primire-expediere;

* electrificarea, pe toată lungimea, a celor 32 de linii din Grupa de Așteptare, acestea fiind linii de primire-expediere.

* modernizarea și electrificarea liniilor 5-8 din Grupa Stație și a liniilor de legătură cu Grupa de Așteptare;

* menținerea diagonalei 2-4 care va face legătura între Grupa de Așteptare și Magistrala 800;

* realizarea unei centralizări electronice în Stația Valu lui Traian, amplasată în container, cu post central deservit de IDM Dispozitor și Post local, deservit de IDM Exterior;

* includerea în centralizarea electronică a elementelor de instalații din Stația Valu lui Traian (electromecanisme de macaz, sisteme de detecție a materialului rulant, semnale, SAT, BAT etc);

* proiectarea și execuția unei diagonale pentru a putea menține trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Așteptare;

* trecerea la nivel, aflată între Grupa Stației și Grupa de Asteptare, la km 215+333, va fi dotată cu instalație SAT;

* integrarea în SCADA a instalațiilor noi de electrificare din Grupa Stație și Grupa de Așteptare Valu Traian;

* reabilitarea sistemului de iluminat din Grupa de Așteptare;

* postul local (PL) din stația Valu lui Traianva fi prevăzut cu terminal pentru manipularea instalațiilor de semnalizare și electrificare și deservit de IDM exterior.

* lucrări de telecomunicații între postul deservit de IDM Dispozitor, amplasat în clădirea stației și cel deservit de IDM Exterior.

Lungimea totală a infrastructurii feroviare din Portul Constanța, analizată în cadrul Studiului de Fezabilitate, este de 257 km, iar valoarea totală estimată pentru obiectivul de investiţii modernizarea Portului Constanța (3 etape) este de 4,5 miliarde de lei fără TVA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 1/ martie  2023

Sus