Oferte locuri de munca top

Grupul Hornbach, creştere a cifrei de afaceri şi a profitabilităţii

Concernul Hornbach Holding a înregistrat o creştere7,9% a cifrei de afaceri în prima jumătate a exerciţiului financiar 2014/2015 (1 martie – 31 august 2014), ajungând la 1,97 miliarde euro. Profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) a crescut, în aceeaşi perioadă, chiar mai mult, cu 10,4 %, la 152,7 milioane euro.

Albrecht Hornbach, preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG, a precizat: „Prima jumătate a anului a adus, per ansamblu, pentru Hornbach rezultate foarte îmbucurătoare. După un start fulminant în primul trimestru 2014/2015, nu era de aşteptat ca acest ritm să poată fi menţinut în continuare. Cel de-al doilea trimestru avea să concureze cu cifra de afaceri record şi cele trei zile de vânzări în plus din acelaşi trimestru al anului precedent. Important este că am reuşit să creştem cumulat cifra de afaceri şi profitul, întrucât primele şase luni sunt decisive pentru reuşita întregului an.“

În cel mai mare subconcern operativ Hornbach-Baumarkt-AG (segmentul de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit), care, după inaugurarea a cinci magazine şi închiderea a două locaţii în prima jumătate a anului, deţine, la data de 31 august 2014, 144 magazine la nivelul întregii Europe, cifra de afaceri a crescut în prima jumătate a anului cu 8,3 procente, ajungând la 1,85 miliarde euro. Cifra de afaceri în segmentul de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit raportat la suprafaţă şi la ajustările de schimb valutar a crescut în prima jumătate a anului 2014/2015 cu 6,7%.

Cea mai mare dinamică a creşterii o reprezintă, din nou, magazinele de bricolaj din Germania. În cadrul acestora, cifrele de afaceri raportat la suprafaţă şi la ajustările de schimb valutar au crescut cumulat cu 8,9%. Astfel, în perioada de raportare, martie – august 2014, Hornbach a înregistrat o creştere mai puternică decât media din sectorul de bricolaj în Germania.

În afara Germaniei, toate ţările din reţeaua internaţională de distribuţie au înregistrat în prima jumătate a exerciţiului financiar 2014/2015 creşteri ale cifrelor de afaceri raportat la suprafaţă şi la ajustările de schimb valutar. Locaţiile din restul Europei au înregistrat, în primele şase luni, o creştere cu 3,6% a cifrelor de afaceri în sectorul de bricolaj raportat la suprafaţă şi la ajustările de schimb valutar.

Profiturile au crescut în prima jumătate a anului 2014/2015 într-o proporţie mai mare faţă de creşterea cifrei de afaceri. Profitul înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) al grupului Hornbach a crescut în primele şase luni cu 10,4%, ajungând la 152,7 milioane euro. Subconcernul Hornbach-Baumarkt-AG a obţinut o creştere a EBIT de 12,5%, ajungând la 122,3 milioane euro.

 

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 145 de magazine. În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Hornbach Timisoara


Etichete:
Sus