GEZE România estimează la jumătatea anului fiscal 2015-2016 creşterea cifrei de afaceri cu peste 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Compania se bazează pe menținerea ritmului actual de creştere pentru ȋntregul excercițiu financiar şi pe o majorare de două cifre a vânzărilor, tendința pozitivă fiind susținută de evoluția pieței ȋn perioada post-criză și de lansarea unor noi produse, orientate spre cele mai moderne tehnologii.
În anul 2016, compania mizează pe dezvoltarea proiectelor din segmentul de clădiri de birouri premium, a rețelelor de hypermarketuri, ansamblurilor comerciale și centrelor medicale private, dar și pe lucrările de renovare și modernizare a construcțiilor existente.
În România, GEZE este cunoscut pentru sistemul de uși automate si tehnologia pentru uși.
Compania vizează proiecte din diverse domenii existente pe piața din România, 39% din vânzările GEZE fiind susținute de segmentele de retail, în timp ce spațiile de birouri ocupă 28% din cifra de afaceri a anului curent. Acestea sunt urmate de segmentele industrial, hotelier și medical, însă un loc important îl ocupă și proiectele de refurbishment.
Vlad Stanislav, managing director GEZE România, a precizat: “În ultimii doi ani, dezvoltatorii au început să investească și să respecte tot mai mult standardele de siguranță, certificările «green»” și tendințele în design.”