Solplanet x AeroFix

FCC ajunge la pierderi de 11,9 milioane de euro în S1

3574.30Veniturile grupului FCC au crescut cu 6,5% până la 3,1 miliarde de euro în prima parte anului pe fondul dezvoltării globale în ciuda scăderii cu 9,5% a construcţiilor în ţara de origine, Spania.

Câştigurile brute au ajuns la 370 de milioane de euro în scădere cu 3,1% faţă de primul semestru din 2014.

De asemenea FCC şi-a redus pierderile în primele şase luni din 2015 până la 11,9 milioane de euro.  Pierderile apar ca urmare a devalorizării Cemusa, companie de advertising outdoor a grupului a cărei vânzare este plănuită pentru a doua jumătate a anului. Pierderile în cazul acestei companii au depăşit 71 de milioane de euro.

Datoriile nete ale grupului la sfârşitul lunii iunie totalizau 5,8 miliarde de euro în creştere cu 793 de milioane de euro faţă de sfârşitul anului 2014. Comparativ cu iunie 2014 datoriile s-au redus cu 9,4%  până la 605 milioane de euro.

În primul semestru FCC Environment a obţinut contracte de 670 de milioane de euro în primele şase luni în Spania. În cel mai mare contract obţinut în prima parte a anului FCC va construi linia 2 a Panama Metro, contract de 1,6 miliarde de euro.

Împărţite pe sectoare de activitate veniturile grupului provin în cea mai mare parte din lucrări de mediu (deşeuri, canalizare) în proporţie de 55%.  Construcţiile au adus 7,7% din venituri în prima parte a anului în timp ce veniturile din afacerile cu ciment totalizează 9,8% din venit.

Sus