Oferte locuri de munca top

DX Braila – Galati ar putea fi deschis mai devreme decat termenul estimat

Lucrările pe șantierul Drumului Expres Brăila – Galați continuă în ritm bun, stadiul fizic ajungând la 65%.

Dacă vremea va fi favorabilă și antreprenorul va menține ritmul de lucru, se poate lua în considerare darea în trafic a acestui obiectiv mai devreme de termenul contractual de finalizare din aprilie 2024, este de părere secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu.

În prezent, constructorul băcăuan UMB continuă muncă la o super-structură mai lungă de 1,7 km, care include viaducte peste complexul feroviar și digul de protecție, dar mai ales un pod hobanat peste Râul Siret cu o deschidere centrală de 130 de metri și două secundare de câte 80 m.

Aceasta este ”cea mai mare lucrare de artă pe care o avem în construcție” a spus oficialul de la Transporturi.

Au fost deja forați, armați și turnați 280/900 piloți și estimarea este ca până la sfârșitul lunii iulie a acestui an să se finalizeze etapa aferentă lucrărilor de artă peste râul Siret. Aceasta cuprinde următoarele structuri:

* viaductul de acces de pe malul drept (896, 42 ml);

* podul peste râul Siret (307,75 ml);

* viaductul de acces de pe malul stâng (447,91 ml);

* pasaj peste complexul de cale ferată (139,14 ml).

Proiecte rutiere, in valoare de aproape 21 mil euro, aprobate

Pentru acest tip de lucrare, antreprenorul are 10 instalații de forat mobilizate numai în acest loc, 186 muncitori în total, pe întregul șantier și încă 57 utilaje, iar liniile de producție a grinzilor vor fi mutate de la Adjud în acest șantier.

Constructorul este Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.

Valoarea contractului este de 371,41 milioane de lei fără TVA și cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.

Drumul Expres Brăila – Galați are o lungime de 10,767 km.

Va avea două benzi de circulație, pe fiecare sens, trei poduri, două viaducte și un pasaj.

Pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre și se încheie la intersecția cu DN2B, în zona Movileni.

Drumul Expres Brăila – Galați va fi o alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN22B, va asigura o conexiune rapidă între cele două orașe, dar și cu podul suspendat peste Dunăre de la Brăila/Galați – Tulcea.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 4/iunie 2023

Revista Arena Constructiilor mai 2023

Sus