Oferte locuri de munca top

Drum Expres Ganeasa – Ramnicu Vâlcea – Tigveni: inca in faza studiului de prefezabilitate

Studiul de Prefezabilitate pentru Drum Expres Găneasa (DX 12) Râmnicu Vâlcea-Tigveni (A1) a fost atribuit în luna martie anul trecut, dar perioada de realizare a expirat deja. Conform contractului, acesta trebuia să fie gata în opt luni de zile, aproape de finalul anului trecut.

Mai exact, acest studiu a fost realizat de către proiectantul de specialitate dar nu a fost avizat în cadrul CTE CNAIR.

Aceasta pentru că Studiul Topografic prin tehnologie LiDAR (parte componentã a Studiului de Prefezabilitate) nu a fost avizat de către Centrul Național de Cartografie, explică oficialii de la Transporturi într-o notă de informare.

Prin urmare, Studiul de Prefezabilitate nu a fost plătit de către CNAIR până în prezent, plata realizându-se ulterior avizării documentației.

Valoarea Studiului de Prefezabilitate este de 1.086.134 lei fără TVA.

Termenul de predare a Studiului de Prefezabilitate a fost data de 27 ianuarie 2024, iar în prezent sunt cuantificate penalități de întârziere, de 0,01% pe zi din valoarea contractului.

Având în vedere faptul că Studiul de Prefezabilitate nu a fost avizat, coroborat cu faptul că Studiul de Trafic este parte componentă a livrabilului, studiul solicitat nu poate fi transmis în acest moment.

Pentru acest proiect, scopul Studiului de Trafic a constat în determinarea traficului la momentul dării în exploatare a obiectivului, pentru o perioada de 30 de ani, în funcție de scenariile/opțiunile adoptate.

În scopul tratării unitare și omogene, a fost acordat acces Prestatorului la Modelul Național de Transport, implementat sub licență de software Visum la CESTRIN. Prestatorul a actualizat modelul de transport pentru anul de bază și pentru coridorul de transport aflat în studiu: matricele O-D pe tipuri de vehicule, zonificare și rețea de transport. Prognozele de cerere de mobilitate au fost realizate cu ajutorul modelului de transport, pe baza prognozelor factorilor de generare și atragere a deplasărilor de persoane și marfă, la nivel de zonă de trafic (unitate teritorială care generează/atrage trafic).

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 7/octombrie 2024

Revista Arena Constructiilor octombrie 2024

 

Sus