Oferte locuri de munca top

Contracte feroviare de 300 mil lei, semnate

Pentru execuția lucrărilor de tip Quick Wins aferente tronsonului CF București – Brașov – Cluj au fost semnate 17 noi contracte, a anunțat Compania Națională de Căi Ferate.

Valoarea totală a contractelor este de peste 300 de milioane de lei fără TVA, finanțarea fiind din fonduri europene prin PNRR.

Contractele au fost încheiate între Sucursala Regională CF Brașov și Asocierea Drum Asfalt (România) – Zue (Polonia).

Lucrările au drep scop ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h, pe următoarele loturi:

* Lot 3 Teiuș – Aiud, km 399+900 – 400+650 (fir I+II);

* Lot 4 Teiuș – Aiud, km 400+650 – 403+700 (fir II);

* Lot 5 Teiuș – Aiud, km 400+650 – 403+700 (fir I);

* Lot 6 Teiuș – Aiud, km 403+700 – 407+200 (fir II);

* Lot 7 Teiuș – Aiud, km 403+700 – 407+200 (fir I);

* Lot 8 Teiuș – Aiud, km 407+200 – 411+750 (fir II);

* Lot 9 Teiuș – Aiud, km 407+200 – 411+750 (fir I);

* Lot 10 Teiuș – Aiud, km 411+750 – 412+850 (fir I+II);

* Lot 11 Aiud – Unirea, km 412+850 – 414+800 (fir I+II);

* Lot 12 Aiud – Unirea, km 414+800 – 417+100 (fir I+II);

* Lot 13 Aiud – Unirea, km 417+100 – 419+250 (fir I+II);

* Lot 14 Aiud – Unirea, km 419+250 – 421+800 (fir I+II);

* Lot 15 Aiud – Unirea, km 421+800 – 424+500 (fir I+II);

* Lot 16 Unirea -Războieni, km 424+500 – 427+000 (fir I+II);

* Lot 17 Unirea – Războieni, 427+000 – 429+700 (fir I+II);

* Lot 18 Unirea – Războieni, 429+700 – 432+200 (fir I+II);

* Lot 19 Unirea – Războieni, 432+200 – 433+200 (fir I+II).

Fiecare contract are durata de implementare de 18 luni.

Principalele beneficii ale lucrărilor tip Quick Wins sunt, printre altele, creșterea vitezei de circulațiea trenurilor de călători la 120 km/h și eliminarea costurilor cauzate de restricțiile de viteză.

Antreprenorul va executa lucrări de tip Quick Wins, pe o lungime totală de 66,6 de km CF, cu materiale de cale noi achiziționate de constructor.

Aceste lucrări vizează înlocuirea punctuală a elementelor componente ale suprastructurii căii – șină, traverse, aparate de cale, piatră spartă – sau orice alt element care va conduce la creșterea vitezei de circulație pentru trenurile de călători și marfă, cu impact direct și imediat asupra duratei de călătorie și/sau asupra creșterii siguranței și a confortului călătorilor.

Sus