Oferte locuri de munca top

Contract de peste 97 mil euro, atribuit pentru reconstructia unui pod

Contractul pentru reconstrucția podului de cale ferată de la Grădiștea a fost semnat de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA pentru mai mult de 97 milioane de euro

Obiectivul general al investiției Modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord FrontierăLot 1: ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ, prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare pe linia de cale ferată dintre stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana), un traseu în lungime de 12.02 km cu 6 lucrări de artă (4 poduri și 2 viaducte),

Lucrările vor fi realizate de companie austriacă Porr Construct, care va executa următoarele lucrări:

* pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea;

* pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m;

* pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m;

* pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m;

* viaducte de acces, de la km 23+201, până la km 24+554.

Valoarea contractului este de 472.049.303 de lei fără TVA

Termenul pentru proiectare este de 6 luni, iar pentru execuția lucrărilor este de 24 de luni de la emiterea ordinului de de începere.

Sursa de finanţare a proiectului este asigurată din fonduri externe nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 – 2020.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2020

Sus