Oferte locuri de munca top

Cifră de afaceri în creștere pentru Lindab România

Andrei Sulyok, director general Lindab România

Andrei Sulyok, director general Lindab România

Cea mai importantă realizare a Lindab România în 2014 a fost creşterea cifrei de vânzări cu 15,6% faţă de perioada similară a anului 2013 şi păstrarea profitabilităţii, într-un context de piaţă liniară din punct de vedere economic.
„Din perspectiva Lindab, având în vedere că estimările din piaţa rezidenţială sunt aproximativ la aceleaşi valori, ne propunem cel puţin să repetăm rezultatele din 2014. Intenţionăm să menţinem procentul de 97,5% de satisfacţie a clienţilor care ar recomanda produsele şi soluţiile Lindab şi altcuiva. Aşa cum am fost promotor al termenului de țiglă metalică în urmă cu 20 de ani, în aceeaşi manieră ne propunem să ne educăm clienţii asupra beneficiilor şi riscurilor la care ne expunem dacă locuim şi lucrăm în clădiri care nu au sistem de ventilaţie care să asigure aportul necesar de aer proaspăt”, afirmă Andrei Sulyok, director general Lindab.
Lindab consideră că cea mai de preţ valoare a companiei o reprezintă angajaţii, factor cheie pentru menținerea companiei ca lider de piață.

2015 – la același nivel cu 2014

Cele mai recente rezultate la nivel de grup au fost făcute publice pentru intervalul ianuarie-septembrie 2014. „Referirile la cerere-ofertă-prețuri vor fi făcute tot cu raportare la această perioadă. Dacă luăm în calcul segmentul rezidenţial, cererile de ofertă au fost în scădere (-8%), la fel şi preţurile (-3%), cu cifre de vânzări în creştere. Cererile în scădere au atins minimul în perioada alegerilor prezidenţiale, fapt confirmat şi de partenerii Lindab din ţară. Pe segmentul industrial, sursa unei cifre de vânzări pozitive a fost influenţată de +10% cereri de ofertă faţă de 2013, influenţate de două componente: prezența mai bună în piaţă prin mărirea echipei de vânzări şi diversificarea soluţiilor pentru client. Totul într-o piaţă în scădere cu 5 – 8%, dată de numărul mai mic al proiectelor noi”, explică Andrei Sulyok.
Unul dintre factorii negativi care influențează activitatea companiei în piață este rabatul la calitate (vânzările la negru şi sub standardele minime de calitate).
Directorul general al Lindab subliniază că la acest moment al anului 2014 nu se întrezăresc semnale care să permită emiterea unei prognoze optimiste pentru anul următor: „În consecinţă, considerăm că anul 2015 va fi la acelaşi nivel cu 2014. Pe segmentul industrial, contracţia din T4 2014 va continua în primele două trimestre depinzând de cât de repede se va aşeza noul Executiv, urmând o creştere în cealaltă jumătate a anului 2015. Per ansamblu, +/- 0 faţă de anul curent ar fi un rezultat echitabil de aşteptat pentru următorul exerciţiu.”

Sus