Oferte locuri de munca top

Centura Barlad: jumatate realizata

Accelerarea lucrărilor pe toate zonele șantierului pentru Centura municipiului Bârlad, astfel încât să fie finalizat obiectivul și să fie dat în trafic până la sfârșitul acestui an, a fost solicitată de către beneficiar constructorului.

Drumul este format dintr-un segment distinct și anume Varianta de Est – care se desfășoară între DN 24, la intrare în Bârlad și DN 24, la ieșire din Bârlad spre Vaslui, în lungime de 11,281 km.

Stadiul fizic al proiectului era de 46%, la finele lunii ianuarie.

Antreprenor este asocierea Tehnic Asist SRL – X-Way Infrastructure SRL

Contractul a fost semnat în octombrie 2018, iar proiectul tehnic a fost avizat în iunie 2020.

Ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în august 2020, în aceeași lună când a amplasamentul lucrărilor a fost predat căre antreprenor.

Valoarea proiectului este de 132,05 milioane de lei fără TVA

În prezent continuă lucrările pentru:

* forarea, armarea și betonarea a 208/218 piloți forați aferenți structurilor și pasajelor;

* îmbunătățirea terenului de fundare prin executarea piloților de îndesare pentru 86,46% (4520/5228 piloți) din totalul proiectat, precum și prin stabilizare cu lianți hidraulici pentru 98,15% din cantitatea totală (51.526/52.500 mc);

* 23/25 radiere aferente podurilor și pasajelor;

* 19/25 elevații aferente podurilor și pasajelor și se lucrează la finalizarea elevațiilor Pilei 3, Pilei 4 și culeei C2 aferentă pasajului CF km 0+405, pentru care este programată montarea grinzilor prefabricate din beton armat, începând cu 15.03.2023;

* 10/11 podețe casetate; 9/13 podețe dalate;

* montarea a 39/99 grinzi prefabricate din beton armat aferente podurilor și pasajelor;

* lucrări de terasamente în proporție de 50%;

* realizarea stratului de formă din pământ stabilizat pentru 4,2 km din totalul de 10,18;

* realizarea stratului de fundație din balast pentru 4,18 km din totalul de 10,58 km;

* realizarea stratului de balast stabilizat cu lianți hidraulici pe o lungime de 3,14 km din totalul de 10,58 km;

* turnarea primului strat de asfalt AB 31,5 mm pe o lungime de 1,33 km din totalul de 10,58 km;

* execuția dispozitivelor de scurgere și evacuare a apelor, fiind executați 2,75 km din totalul de 21,16 km;

* se pregătesc suprafețele pentru montarea grinzilor prefabricate din beton armat aferente Podului Simila (km 9+067) și pasajului CF km 0+405.

Noi spatii de cazare, in curs de autorizare

Până în prezent, a fost finalizate:

* montarea grinzilor aferente podului peste râul Bârlad (km 1+630), podului peste râul Trestiana (km 2+870) și podului peste râul Bârlad (km 7+690);

* relocarea conductei de apă de 630 mm la km 0+000 – km 0+360, precum și relocările rețelelor de telecomunicații;

* placa de suprabetonare aferentă podului Trestiana (km 2+870).

Secretarul de stat la Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, a fost în vizită pe șantierul Variantei Ocolitoare a Muncipiului Bârlad, pe întregul amplasament.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie  2022

Sus