Oferte locuri de munca top

Ce lucrari au fost autorizate pe calea ferata Apata – Cata

A fost făcut un prim pas pentru a putea începe lucrările de reabilitare a liniei de cale ferată pentru subsecțiunea Apața – Cața, secțiunea Brașov – Sighișoara.

În acest sens, au fost autorizate lucrările de desființare pentru „Etapa II: Desființare construcții civile, suprastructură linii C.F., terasamente, linie de contact, semnalizare și telecomunicații (exclusiv lucrări de artă)” din cadrul obiectivului de investiție Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov-Simeria, parte componentă a coridorului IV pan-european, pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, secțiunea Brașov-Sighișoara, subsecțiunea 2. Apața-Cața.

În total, vor fi desfiițate 19 construcții civile (clădiri, magazii, peroane, platforme, rampe și fundații beton), ce au o suprafață construită de peste 3.300 mp.

De asemenea, vor fi desființate suprastructurile linii căii ferate pe o lungime de 34 kilometri.

Valoarea lucrărilor de desființare este de 238.117.000 lei fără TVA.

Documentația tehnică pentru autorizarea executării lucrărilor de desființare a fost elaborată de către CFR SA, pe baza documentației elaborată de către Asocierea Itallferr Sp.A – Tecnic Consulting Engineers SpA – Obermeyer – Scott Wilson.

Durata de execuție a lucrărilor este de 48 de luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor.

Amplasamentul lucrărilor este situat pe trosonul de cale ferată Brașov-Simeria, componentă a Coridorului IV Pan – European, ramura Frontieră – Curtici – Arad – Sighișoara – Brașov – București – Constanța.

Reamintim că la sfârșitul lunii septembrie a fost semnat contractul pentru construirea tronsonului 2 – Apața – Cața. Contractul are o valoare de circa 561 de milioane de euro. Pe data de 21 iulie, Curtea de apel a permis CFR SA să semneze contractul de modernizare cu asocierea RailWorks (Aktor – Alstom – Arcada Company – Euroconstruct Trading ’98).

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 7/octombrie 2020

Sus