Oferte locuri de munca top

Ce buget are CNIR anul acesta

Urmează să fie aprobat bugetul Companiei Naționale de Investiții Rutiere (CNIR) pentru anul curent.

CNIR a preluat în acest an de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) mai multe proiecte de autostrăzi și drumuri expres.

Astfel, CNIR va avea veniturile din exploatare de 31,59 milioane lei având în vedere veniturile proprii din rovinetă estimate a fi realizate în ianuarie –  decembrie 2024.

Până la finele anului va avea 86 de angajați (8 posturi ocupate, 51 posturi estimate să fie ocupate în a doua etapă de recrutare și 27 în a treia etapă de recrutare)

Cheltuielile cu personalul sunt programate la valoarea de circa 14,32 milioane lei. Acestea cuprind cheltuielile de natură salarială de peste 12,18 milioane lei, contracte de mandat de 1,83 milioane lei și cheltuielile cu contribuțiile datorate de companie de 306,11 mii lei.

Contractele de mandat includ:

* pentru directorat –  937,88 mii lei, directorii fiind numiți pe selecție începând cu luna martie până la data de 14 februarie 2027

Director General: valoarea brută conform contract mandat încheiat pe perioadă provizorie (21.368 lei x 2 luni + 13.228 lei x 1 lună) + valoare brută contract încheiat pe selecție începând cu 26 martie 2024 (9.388 lei x 1 lună + 49.288 lei x 9 luni) și

Director financiar: valoare brută contract încheiat pe selecție începând cu 18 martie 2024 (21.555 lei x 1 lună + 45.265 lei x 9 luni);

* pentru consiliul de administrație – valoarea este de 892,89 mii lei, membrii fiind numiți până la 14 februarie 2027 (8.591 lei x 6 membri x 3 luni+3.436 lei un membru martie + 8.591 lei x 7 membri x 3 luni + 13.200 lei x 7 membri x 6 luni)

Până în prezent a fost elaborată doar componenta de administrare, componenta de management nu a fost întocmită întrucât directorii sunt numiți pe selecție începând cu luna martie 2024, urmând a fi elaborată în termenul legal de 60 de zile de la numire, o propunere pentru componenta de management a planului de administrare pe durata mandatului.

Astfel, în lipsa componentei de management, care este obligatorie, la momentul actual nu a fost elaborat încă planul de administrare și nici calendarul privind implementarea planului de administrare în vederea realizării indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari.

CNIR a preluat de la CNAIR următoarele proiecte:

* Autostrada Târgu Mureș-Târgu Neamț (secțiunea Miercurea Nirajului – Leghin);

* Autostrada Târgu Neamț – Iași – Ungheni;

* Autostrada Bacău – Brașov;

* Autostrada Ploiești – Brașov;

* Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț;

* Drumul Expres Focșani – Brăila;

* Drumul Expres Filiași – Târgu Jiu.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 2/aprilie 2024

Revista Arena Constructiilor aprilie 2024

Sus