Oferte locuri de munca top

Cand vom circula rapid pe calea ferata Predeal – Brasov

Sectorul de cale ferată Predeal –  Braşov urmează să fie modernizat. În ultimii cinci ani au fost introduse nu mai puțin de 12 restrictii de viteză, pe liniile din stația Predeal.

Viteza maximă proiectată, după executarea lucrărilor de modernizare, va fi între 80 – 120 km/h pentru trenurile de marfă, respectiv de 80 – 160 km/h pentru trenurile de călători, în funcţie de caracteristicile traseului.

Termenul pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate este iunie 2023, conform unei informări făcută de Ministerul Transporturilor.

Totodată, în cadrul analizei privind opțiunile de traseu, pentru tronsonul Predeal – Brașov, prestatorul studiază și posibilitatea construcţiei de tuneluri noi.

Variantele de traseu analizate includ proiectarea de tuneluri noi, cu lungimi cuprinse între 7 şi 9 km.

Modernizarea caii ferate Apahida – Suceava, in pregatire

La momentul actual, vitezele maxime de circulație pe linia CF Braşov Predeal, sunt:

– între stațiile Predeal Timişu de Sus şi Timişu de Sus Dârste (fir 1) viteza de circulaţie pentru trenurile de călători și marfă este de 50 km/h, iar între stațiile Dârste – Braşov viteza de circulație este de 100 km/h pentru trenurile de călători și de 60 km/h pentru trenurile de marfă;

– între stațiile Predeal Timişu de Sus (fir il) viteza de circulație este de 50 km/h pentru trenurile de călători şi marfă, între staţiile Timişu de Sus – Dârste viteza de circulație este de 65 km/h pentru trenurile de călători şi 60 km/h pentru trenurile de marfă, iar între staţiile Dârste – Brașov viteza de circulaţie este de 100 km/h pentru trenurile de călători şi de 60 km/h pentru trenurile de marfă.

Studiul de Fezabilitate pentru acest obiectiv de investiți este finanţat din fonduri nerambursabile, alocate în cadrul Mecanismului pentru Interconectarea Europei (CEF). Finanțarea pentru proiectarea şi execuția lucrărilor se va realiza din fonduri externe nerambursabile, de la Bugetul de Stat şi din veniturile proprii ale Companiei Naționale de Căi Ferate ,,CFR” SA, precum și din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație.

Un comentariu;

  1. Doru said:

    Terminați cu urmează, vom face, va fi, în curând, studii de fezabilitate, etc, etc, etc.suntem sătui de asa știri.

Sus