Solplanet x AeroFix

Autostrada de Centura Bucuresti: Contractul pentru Lotul I Nord poate fi semnat

Contractul pentru execuția ultimului lot al Autostrăzii de Centură București poate fi semnat, întrucât o ultimă contestație a fost respinsă de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Astfel, pentru demararea procedurii de semnare a contractului, CNAIR poate solicita documentele câștigătorului Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement.

„Acum ar fi trebuit sa să semneze recepția la terminarea lucrărilor, dar în schimb va fi semnat contractul pentru proiectarea și execuția acestora” a declarat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu.

În luna martie a fost iarăși desemnat câștigătorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor pentru Lotul I Nord al Autostrăzii de Centură București A0.

Firma Intrakat a depus, din nou, o contestație care a fost respinsă zilele acestea de către CNSC.

Valoarea contractului este de 815,07 milioane de lei fără TVA, finanțare fiind efectuată prin Programul Transport.

Lotul 1 Nord este ultimul lot care mai are nevoie de contract de proiectare și execuție, dintre cele 7 de pe Autostrada Bucureștiului A0.

Termenul de finalizare a lucrărilor este de 34 luni de la semnarea contractului, după cum urmează: 12 luni proiectare și 22 luni execuția lucrărilor.

Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane:

* peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m;

* peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m.

Reevaluari ale ofertelor depuse pentru supervizarea extinderii unui aeroport

Lotul I al traseului din Nordul Autostrăzii Bucureștiului, se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km.

„Sper ca epopeea acestui lot de autostradă să ia sfârșit și am avertizat Direcția de Achiziții Publice din cadrul CNAIR că voi solicita conducerii companiei o analiză foarte amănunțită a acestei proceduri de licitație, pentru a se putea lua măsurile necesare, astfel încât tipul acesta de licitații, care durează mai mult decât proiectarea și execuția lucrărilor, să nu mai existe” a mai declarat Irinel Scrioșteanu.

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 3/mai 2023

Revista Arena Constructiilor mai 2023

Sus