Oferte locuri de munca top

Autostrada Centura Bucuresti Nord: Au inceput lucrarile pe cea mai dificila structura

Deși lotul 4 al Autostrăzii Centura București Nord este cel mai scurt, având lungimea de numai 4,47 km, este cel cel mai dificil de pe întreaga A0. Aceasta din cauza supratraversării cu un pod în lungime de 1,3 km a Lacului Cernica (arie protejată).

Constructorul român UMB a început lucrările pe acest lot, iar termenul de finalizare contractual este primăvara anului 2026.

”Au început lucrările la ultima structură neatacată și, totodată, cea mai complexă și dificilă de pe întregul inel A0 – podul peste lacul Cernica, în conformitate cu Acordul de Mediu care a impus începerea lucrărilor după data de 1 noiembrie”, după cum a explicat secretarul de stat în cadrul Ministerului Transporturilor, Irinel Scrioșteanu.

În prezent se realizează platforma de pământ în lac, se armează și cofrează riglele pilelor P1 și P2, se aprovizionează cu carcasele de armătură necesare piloților.

Totodată, se execută lucrări de umpluturi cu pământ pe traseul autostrăzii.

Continuă lucrările la pasajului peste calea ferată București Sud – Oltenița.

Se execută lucrări de asfaltare a variantei provizorie pentru relocarea DJ301 iar zilele următoare treficul va fi relocat pe aceasta.

Se instalează două utilaje de forat pentru execuția piloților aferenți pasajului peste DJ301. Se execută lucrări de relocare a rețelelor de telecomunicații și conducte gaze în zona Pantelimon.

Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL avea mobilizate în șantier 241 de persoane și 87 de utilaje.

Topul Drumarilor: Afacerile drumarilor cresc tot mai mult la an la an

Antreprenorul va construi pe circa jumătate din lungimea acestui lot două structuri cu o complexitate ridicată, printre care:

– Pasaj peste calea ferată București Sud – Oltenița (km 51+077), în lungime de 504 m;

– Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare, în o lungime de 1274 m.

Lotul 4 Nord este cel care face joncțiunea cu Autostrada București – Constanța A2 prin nodul rutier de la A0 x A2.

”Având în vedere capacitatea de mobilizare a antreprenorului, consider că acest lot ar putea fi finalizat chiar la sfârșitul anului viitor”, apreciază oficialul de la Transporturi.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2024

Revista Arena Constructiilor noiembrie-decembrie 2024

Un comentariu;

  1. ilie said:

    Dupa cate vad tot firmele romanesti sunt mai tari in constructii si mai promte , vorbim de firma UMB SRL care am vazut ca a executat mai multe proiecte de autostrazi si intr-un ritm mai alert si mai fiabile.
    Daca va uitati la podul Braila unde un neica nimeni de constructii italian a executat o lucrare de tot rasul ca din 2 in doua luni trebuie reasfaltat. Nu mai zic de firma greceasca din AO zona Sud care cu 15-20 de muncitori a realizat o performanta de tot rasul nici in 5 ani nu a reusit sa faca 30 de km de autostrada si mai rau cred ca nici ultimul termen dat 28 aprilie 2025 nu il vor respecta. Aici se vede clar ca cei care au semnat pentru a facilita aceste firme de doi lei au primit comisioane grase de la societatile repective si ar trebuii anchetati cei care au semnat contractele cu astfel de antreprenori de tot rasul.
    De fapt suntem tara lui Papura Voda si am ajuns de rasul firmelor de rahat care construiesc autostrazi si alte lucrari de anvengura . Vin firme de doi lei dau spagi enorme la cei care aproba constructiile respective din aparatul nostru drag si lucreaza tot cu muncitori romani, utilaje din tara noastra si spun ca sunt firme oauu. ! !! cand de fapt aceste firme nu mai sunt bagate in seama in tarile lor de bastina. Pai in vremea comunista a lui Ceausescu s-au facut atatea lucrari cu muncitorii romani care se tin bine in picioare si dupa 40 de ani , iar acum o sosea nu rezista nici macar o luna de la inaugurare. Mare minune sa nu se prabuseasca marele pod de la Braila pe care l-au trambitat ca este bun un ministru de doi lei de la PSD . Cand te uiti la el zic ca este beat , saracu de el cred ca nu stie pe ce lume traieste
    De fapt guvernarile de dupa 1989 si pana acum au guvernat doar pentru buzunarele lor si nu stiu cum sa mai pacaleasca pe romanii care ii voteaza , ii minte inainte de alegeri si apoi se pun pe capatuiala prin mariri de taxe, impozite, inventare de taxe si impozite, nu mai zic ca unii (Ciolacu candidat la prezidentiale habar nu are ce inseamna inflatia – vezi reportajul de la TV cand a fost intrebat de un reporter daca stie ce inseamna acest lucru si a dat un raspuns de doi lei ceea ce denota capacitatea lui )

Sus